Tips om Mammaklær

Latterfrosken

Forumet er livet
Har vært på de fleste H&M butikker der de selger mammaklær og har syns det har vært rævva utvalg! Men i dag var jeg på Strømmen storsenter... Fy søren så mye utvalg de hadde der. Masse fint, masse fine/kule mammabukser, og alle str. Ikke bare s og m. Og masse masse topper, gensere, jakker, osv. Ta dere en tur og se, jeg fikk meg hvertfall noe nytt jeg er forøyd med. Klem

Hmmm hadde det bare ikke vært så langt unna[:(] her er det sinnsykt dårlig utvalg , tror jeg har vært over alt i områdene her nå...[:@]

Har dere sett på www.mammahuset.no ?

Jeg har bestilt mange mammabukser der, og er kjempefornøyd. De sitter flott, og ser liksom ikke ut som mammabukser, hvis dere skjønner hva jeg mener....[:)]

Synes de er litt for dyre til å ha på se 2 månder. Jeg går enda med mine klær men må snart over til mamma bukser og da kjøper jeg ikke bukser for 2 1/2 månde som er alt for dyrt. Er siste gang jeg er gravid[:D]

ojj! Så masse fint!! *gleder seg til å kunne bruke sånne fine mammaklær* [:)]

Ja de var litt dyre de buksene, men er de veldig lange på bena da tru?

ORIGINAL: nettemor

Jeg måtte legge dem opp. Men så er jeg veldig kort i beina da... er 163 høy. Buskene er litt dyre, ja... har kjøpt to stykker. Selebuksen og ei svart ei til fint. Bruker dem masse. Siden jeg venter 2 har jeg vært nødt til å bruke mammaklær siden uke 14. Det hadde blitt et langt svangerskap i joggebukser hvis jeg ikke ville kjøpt mammabukser. Også vil jeg jo fortsatt se litt respektabel ut når jeg skal utforbi døra da...[:)]

Må bare spørre jeg, det bildet som er av deg, ser du sånn ut nå? I uke 35? Da kan du ikke ha lagt på deg mye. Det ser ut som jeg sprekker snart og er bare i uke 30. Hvor mange kg har du lagt på deg? Heldige du...........

jeg er også veldig kort, jeg er 161, men jeg har fått tak i noen skjørt da som jeg er veldig fornøyd med, jeg klarer ikke ha det under magen liksom, det strammer så innmari..
ORIGINAL: Hanne79

ORIGINAL: nettemor

Jeg måtte legge dem opp. Men så er jeg veldig kort i beina da... er 163 høy. Buskene er litt dyre, ja... har kjøpt to stykker. Selebuksen og ei svart ei til fint. Bruker dem masse. Siden jeg venter 2 har jeg vært nødt til å bruke mammaklær siden uke 14. Det hadde blitt et langt svangerskap i joggebukser hvis jeg ikke ville kjøpt mammabukser. Også vil jeg jo fortsatt se litt respektabel ut når jeg skal utforbi døra da...[:)]

Sjekk ut f.eks http://www.nanima.no
Jeg var innom butikken deres i dag, og kjøpte meg en nydelig jakke
(ihvertfall syntes JEG at den var fin..)
lik denne, bare rød:
http://www.valja.dk/vis.php

Såååå mye fint!!!

Nå gleder jeg meg enda mer til det blir min tur til å strutte med magen...

Var jakka dyr Fiorelina? Utrolig fin i allefall!

M

Jeg fikk den for 559,- MÅTTE bare ha den da jeg hadde prøvd den,
men hadde jobbet skikkelig for den også, da [;)]

Kan fint brukes når en ikke er gravid også, det gjelder forresten mange av klærne på Nanima - butikkdamen der er en kjempekoselig dame (som er bestemor) -hun er alltid kledd i noe fint fra butikken, ihvertfall de gangene jeg har vert der[;)]

Skikkelig greie folk å handle med[:D]

-kjøpte også en liten baby-body da jeg var der, da.. måtte bare.. langarmet body - beige/gulaktig med en bamse på magen
-kjempesøt!!

Back
Topp