Hei! Jeg har brukt mammaklær nesten en måned nå, etter å ha gått med gummistrikk mellom bukseknapp og -hull siden uke seks ;)
Jeg bor i Oslo, og har kjøpt en del på HM (på Stortorget), og vil tro at de har en HM med mammaklæravdeling i Trondheim også? Men bare de største butikkene som har mammaklæravdeling såvidt jeg skjønte. Lindex og Cubus hadde visst ingen avdelinger med mammaklær.
Handlet ellers litt på Polarn og Pylet (var ikke så dyrt som jeg trodde!), hørt at særlig bukser er bra der, og jeg kjøpte en tights.
Og i Oslo har du Svangerskapet på Majorstua (var ikke der) og Den Kule Mage på Glasmagasinet (kjøpte en bukse der - den var super, men det er ganske dyrt der).
Generelt kjøpte jeg mye bukser og tights, og så kjøpte jeg en del vanlige, lange topper/tunikaer og kjoler som helt fint kan brukes. Tror mange lange topper og gensere kan brukes ganske lenge.
Ellers fikk jeg i tips å BARE kjøpe det du trenger akkurat nå - ikke det du TROR passer om x uker/måneder. Så kjøp heller litt av gangen :)
Lykke til :)