Tips om mammaklær?

Mae

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Må nok begynne tenke på mammaklær til september, men vil gjerne ha noen tips om hvor en kan kjøpe klær! Noen som har bra forslag på butikker i Trondheim som er verdt å besøke, eller sajter på nett der en kan kjøpe mammaklær?

Vet det har vært noen tråd om dette tidligere, men nå er det vel enda flere som har kjøpt og utforsket markedet tenker jeg :-)

Hei! Jeg har brukt mammaklær nesten en måned nå, etter å ha gått med gummistrikk mellom bukseknapp og -hull siden uke seks ;)

Jeg bor i Oslo, og har kjøpt en del på HM (på Stortorget), og vil tro at de har en HM med mammaklæravdeling i Trondheim også? Men bare de største butikkene som har mammaklæravdeling såvidt jeg skjønte. Lindex og Cubus hadde visst ingen avdelinger med mammaklær.

Handlet ellers litt på Polarn og Pylet (var ikke så dyrt som jeg trodde!), hørt at særlig bukser er bra der, og jeg kjøpte en tights.

Og i Oslo har du Svangerskapet på Majorstua (var ikke der) og Den Kule Mage på Glasmagasinet (kjøpte en bukse der - den var super, men det er ganske dyrt der).

Generelt kjøpte jeg mye bukser og tights, og så kjøpte jeg en del vanlige, lange topper/tunikaer og kjoler som helt fint kan brukes. Tror mange lange topper og gensere kan brukes ganske lenge.

Ellers fikk jeg i tips å BARE kjøpe det du trenger akkurat nå - ikke det du TROR passer om x uker/måneder. Så kjøp heller litt av gangen :)

Lykke til :)

Jeg kjøper kun mammabukser, på H&M. Og så kjøper jeg sånne litt lange singletter i forskjellige farger på f.eks Vero Moda, og bruker egentlig de vanlige genserene mine over. Da slipper jeg å investere i alt for mye nytt. OG, så har jeg kjøpt meg nye BH`er, de gamle var plutselig alt for små, hihi :)

Men jeg vet om et mamma-butikk i Trondheim som flere har skrytt av. Den heter noe sånn som Belly-love eller noe sånt? og ligger i Fjordgata, ikke så langt fra Nøstebarn hvis jeg ikke husker feil.
Åh, nå fikk jeg lyst til å gå rett inn på http://www.nostebarn.no og bestille masse deilig ullpysjer og sånn til den lille vintergutten min :) (men jeg skal klare å styre meg altså...)

Jeg har kjøpt Mamalicious-jeans på nelly.com. Verdens beste og fineste mammabukse etter min mening. Der kjøpte jeg også en enkel sort tights.
Ellers har jeg kjøpt det de hadde i min størrelse på mammaavdelingen på H&M... :p
Der kjøpte jeg også noen treningsbukser i merket Logg. God stretch i de. ;)
Bruker til vanlig en stor størrelse, så handler til vanlig en del på Zizzi også. Var der i går og kjøpte meg noen lange singleter med blondekant og noen deilige viskosetopper med 3/4 arm som sitter godt inntil kulemagen. :)

jeg var i berlin på mandag, og der fant jeg en super butikk http://www.sexy-mama.de/. de hadde mange bra merker!
noen av disse merkene kan man finne i nettbutikk også.
Belly button, Mama licious, noppies, IchJane :)

jeg kjøpte en super bukse og 4 gensere, synd de ikke hadde pakket opp vintertøyet enda.

Det samme gjør jeg :)

Lizarella skrev:
Men jeg vet om et mamma-butikk i Trondheim som flere har skrytt av. Den heter noe sånn som Belly-love eller noe sånt? og ligger i Fjordgata, ikke så langt fra Nøstebarn hvis jeg ikke husker feil.
Åh, nå fikk jeg lyst til å gå rett inn på http://www.nostebarn.no og bestille masse deilig ullpysjer og sånn til den lille vintergutten min :) (men jeg skal klare å styre meg altså...)

Bellykiss heter butikken i fjordgata.;) Har vært der mange ganger. Masse fine og rimelige mammaklær. De eneste i Trondheim som selger Mamalicious.:)

Ellers har jeg funnet et par gode fra hm. Nelly har også en del fint.

Takk for flere bra tips! :-) Nå blir det shoppingtur i neste uke!

Back
Topp