A - Amy - Gift med forumet 31 Okt 2006 #1 Holer på å lage kortene selv og lurer litt hva dere har skrevet/laget?[:)] Kortet er brettet og har bilde på den ene siden inni. Så hvis noen har noen tips eller sider på nettet jeg kan tråle meg gjennom, så blir jeg glad[:)]
Holer på å lage kortene selv og lurer litt hva dere har skrevet/laget?[:)] Kortet er brettet og har bilde på den ene siden inni. Så hvis noen har noen tips eller sider på nettet jeg kan tråle meg gjennom, så blir jeg glad[:)]
stjerna85 Forumet er livet 31 Okt 2006 #2 Kjære XXXXXX Tusen takk for den fine gaven jeg fikk til min dåp. Klem XXXX Det skrev jeg på takkekortene etter Jonas sin dåp.
Kjære XXXXXX Tusen takk for den fine gaven jeg fikk til min dåp. Klem XXXX Det skrev jeg på takkekortene etter Jonas sin dåp.
A - Amy - Gift med forumet 31 Okt 2006 #3 Takk men er mest i forbindelse med fødsel jeg tenker på... [:)] Kan jo skrive det uansett, bare bytte ut litt. Anyone else?[:)]
Takk men er mest i forbindelse med fødsel jeg tenker på... [:)] Kan jo skrive det uansett, bare bytte ut litt. Anyone else?[:)]
A - Amy - Gift med forumet 1 Nov 2006 #4 Oh øffcårs hvorfor tenkte ikke jeg på det[:D] hehe kreativ jeg liksom..[8|] Thanx