Tips om gode sokker?

Azra'il

Elsker forumet
Sliter med å finne gode sokker som sitter godt og ikke lager merker på de tykke babyleggene til vesla? Tips om hvor jeg kan finne det?

jeg har kjøpt noen tykke ullsokker på sparkjøp som jeg syntes sitter kjempegodt på foten!
Men husker dessverre ikke hva de heter, eller koster.. [&:]
Har to par iallefall, et hvitt med grå brettekant og grå priker, og et blått med grå kant og grå prikker...

Hmmm...finner ikke de på nettsida til Sparkjøp jeg[X(] Jaja...kanskje litt over the top og kjøre fra Oslo til Halden for å handle sokker på Sparkjøp[:D]

Vi er fornøyd med de tynne ullsokkene man får kjøpt på cubus. bretter de dobbelt ned mot ankelen så sitter de perfekt..

Men aller mest glad i de tykke bomullssokkene man får kjøpt på h&m[:)]

ORIGINAL: happymeg

Men aller mest glad i de tykke bomullssokkene man får kjøpt på h&m[:)]

Sign! Cubus har også noen sånne tykke. Holder små totte-lotter varme og gode[;)]

ORIGINAL: Lille Clementine

Vi er mest fornøyd med name it sine ullsokker [:)]

Enig! De er kjempe fine..
Liker også godt de fra h&m også..

De bruker vi og. Syns de er kjempe gode. Må egentlig ut å ha fler nå, takk for påminnelsen [;)]

Jeg er veldig fornøyd med Hello Kitty sokkene fra H&M.
De lager ikke merker på snuppa her i alle fall, men nå er ikke hun så kraftig da.

Det er bomull, for vi kan ikke bruke ull.

De sitter i alle fall veldig godt på forten.

vi har kjøpt ullvang sokker, de sitter godt uten å lage merker. dyrt, men solide veldig tøyelige da

ORIGINAL: melhuspia

vi har kjøpt ullvang sokker, de sitter godt uten å lage merker. dyrt, men solide veldig tøyelige da

har også et par, og de er veldig gode.. nupper fryktelig da men..

Samme her.
Har tykke ankler hos oss også, men de sokkene strammer ikke. Syns Ulvang-sokkene strammer jeg da.

ORIGINAL: tulla29

ORIGINAL: melhuspia

har også et par, og de er veldig gode.. nupper fryktelig da men..

Synes alle sokker gjør det jeg. Bruker nuppefjerner før jeg tar de på om mårran ;-)

ENIG..!

ORIGINAL: Zezamie

jeg har kjøpt noen tykke ullsokker på sparkjøp som jeg syntes sitter kjempegodt på foten!
Men husker dessverre ikke hva de heter, eller koster.. [&:]
Har to par iallefall, et hvitt med grå brettekant og grå priker, og et blått med grå kant og grå prikker...

Disse har jeg oxo...Seba el Saba eller no heter de. 39kr for et par! Veldig fornøyd!!!

Back
Topp