Tips om du røyter mye

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Jeg kjøpte meg en shampo + balsam på apoteket (finnes også på frisørsalonger) som heter FAST av merket Nisim. Denne skal i utgangspunktet gjøre at håret ditt vokser raskere, men hun i kassa sa at gravide kunne oppleve at de ikke mistet så mye hår etter fødselen under amming hvis de brukte den. Jeg røyter nesten ingenting når jeg bruker den og jeg røyta MYE før. Trodde jeg skulle bli skallet en stund... :p Synes ikke håret vokser noe raskere av den da, men kanskje det gjør det senere når jeg ikke er gravid lengre?! Uansett veldig fornøyd med å ikke dra av meg halve skallen hver gang jeg dusjer! Finnes også en blå i samme merket som skal hindre håravfall som frisøren min snakket om, men den har jeg ikke prøvd. 

Bra tips =) 
Men jeg tør ikke å skifte sjampo nå som jeg endelig har funnet en som funker mot den ekstremt tørre hodebunnen min 

Men flott om det funker da. 
Jeg røytet MYE etter forrige fødsel...

å tusen takk for tips!! Jeg mistet masse hår sist og det så ikke bra ut i hårfestet så den skal jeg absolutt teste :)

¤BabySunshine¤ skrev:
å tusen takk for tips!! Jeg mistet masse hår sist og det så ikke bra ut i hårfestet så den skal jeg absolutt teste :)

Håper den funker like bra for deg også :) Koster ca 400kr for shampo og balsam da, men jeg synes det var verdt det ;)

hvilken apotek kjede var du på? Apotek 1 hadde den ikke.

Takk for tipsetDen skal prøves ut! Røyter ikke mye ennå, men etter sist fødsel røyta jeg noe helt sinnsykt! Så kan godt tenkes røytinga snart tiltar!

Takk for tipsetDen skal prøves ut! Røyter ikke mye ennå, men etter sist fødsel røyta jeg noe helt sinnsykt! Så kan godt tenkes røytinga snart tiltar!

Hvilken shampo er dette Fru H??? Jeg har begynt å bli så irritert i hodebunnen, det klør og håret har blitt litt sånn "sprøtt" på en måte, æsj, drit kjipt. Men kanskje det rett og slett er at hodebunnen er tørr?? 

Fru H skrev:
Bra tips =) 
Men jeg tør ikke å skifte sjampo nå som jeg endelig har funnet en som funker mot den ekstremt tørre hodebunnen min 

¤BabySunshine¤ skrev:
hvilken apotek kjede var du på? Apotek 1 hadde den ikke.

Tror jeg kjøpte den på vitus apotek, ganske sikker på det. Pluss de har den i flere frisørsalonger også ;)

tezzie skrev:
Hvilken shampo er dette Fru H??? Jeg har begynt å bli så irritert i hodebunnen, det klør og håret har blitt litt sånn "sprøtt" på en måte, æsj, drit kjipt. Men kanskje det rett og slett er at hodebunnen er tørr?? 

Fru H skrev:
Bra tips =) 

Det er en sjampo fra Cutrin som heter Dryness Relief, altså ikke en direkte flass-sjampo, for de har en som heder Dandruff også, den har jeg ikke prøvd. 
Jeg kurer også håret med hårkur fra Maroccan Oil innimellom og har olje av samme merke som jeg har i håret etter vask! Gjør underverker!!

Back
Topp