tips om bra brystpumpe ?

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hei:)

Lurer på om noen har tips til en bra brystpumpe? elektrisk..

Jeg kjøpt avent for snart 4 mnd siden, men er ikke fornøyd i det hele tatt.. Vet ikke om jeg har hatt uflaks med min eller hva det er. Nå har den begynt å stoppe av seg selv hele tiden, og pumper veldig svakt.. Dessuten har jeg oppdaget at noen av delene rett og slett ikke tåler koking, de smuldrer opp (?)..

Jeg har aven og har ikke hatt problemer med koking... Hvilke deler smuldrer? ?

Jeg har en sånn medela utleiepumpe leid på boots apotek, og det er reneste meieriet! Veldig bra.

pingvinenA skrev:
Hei:)

Lurer på om noen har tips til en bra brystpumpe? elektrisk..

Jeg kjøpt avent for snart 4 mnd siden, men er ikke fornøyd i det hele tatt.. Vet ikke om jeg har hatt uflaks med min eller hva det er. Nå har den begynt å stoppe av seg selv hele tiden, og pumper veldig svakt.. Dessuten har jeg oppdaget at noen av delene rett og slett ikke tåler koking, de smuldrer opp (?)..

Jeg ville klaget på den!

Den er den lille hvite delen som smuldra opp.. Heldigvis var det to stk med da. Jeg koker de ikke lengre enn jeg skal heller.  Kan jeg komme tilbake 4 mnd etter at jeg kjøpte den, med smuldra del osv?  Den kosta jo litt også...

Babynov11 skrev:
Jeg har en sånn medela utleiepumpe leid på boots apotek, og det er reneste meieriet! Veldig bra.

kan man justere styrken/hastigheten osv. på den ?

pingvinenA skrev:

Babynov11 skrev:

kan man justere styrken/hastigheten osv. på den ?

Den kan du justere akkurat som du vil :)

Jeg har vært fornøyd med den "vanlige" elektriske til medela. Sikkert ikke like kraftig som den de har på hs, men grei til mitt bruk :D Kan justere hastigheten (eller - styrke er det vel), aldri hatt noen problemer med den (brukte den til storesøster også.).

Jeg er veldig fornøyd med Avent sin manuelle jeg.... Brukt den masse! :)

Men jeg hadde klaget! Det skader i hvertfall ikke å gå tilbake...det verste du kan få er et nei.

Lambi`83 skrev:
Jeg er veldig fornøyd med Avent sin manuelle jeg.... Brukt den masse! :)

Men jeg hadde klaget! Det skader i hvertfall ikke å gå tilbake...det verste du kan få er et nei.

Samme her, fornøyd med Avent manuell :)

eg har avent sin og er veldig fornøyd med den. eg ville ha klaget de skal jo tåle å bli kokt. skal ihvertfall vare i mer enn 4 mnd!

Jeg sverger til Avent sin manuelle, den er super iom at man kan holde håndtaket inne mens det spruter. Har prøvd 2 elektriske, Avent og Medela, men syns de var treige begge to.

jeg sverger til medela sin el brystpumpe. styrken kan du selv bestemme. virker med både strøm og batterier, lett og enkel.

Back
Topp