Tips om bleier, takk.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Lillemor veier ca 6, 5 kg. Libero str 2 går til 6 kg og er egentlig for trang. Men Libero str 3 blir altfor stort igjen - hatt tre netter på rad med full lekkasje. Det hadde vi aldri med str 2, men føler at jeg ikke kan bruke den mer når den blir så stram.
Pampers reagerer hun på i løpet av en time, så den er utelukket.

Noen som har det likt? Kanskje som har funnet en bra løsning?

Lillemor veier ca 6, 5 kg. Libero str 2 går til 6 kg og er egentlig for trang. Men Libero str 3 blir altfor stort igjen - hatt tre netter på rad med full lekkasje. Det hadde vi aldri med str 2, men føler at jeg ikke kan bruke den mer når den blir så stram.
Pampers reagerer hun på i løpet av en time, så den er utelukket.

Noen som har det likt? Kanskje som har funnet en bra løsning?

Sniker fra september, jeg har samme problem med jenta mi. Prøvde pampers men den fikk hun skikkelig utslett av, så vi er tilbake til Libero nr 3. Men jeg sørger bare for å stramme bleien litt eksta godt og bleien går oxo høyt opp.

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Sniker fra september, jeg har samme problem med jenta mi. Prøvde pampers men den fikk hun skikkelig utslett av, så vi er tilbake til Libero nr 3. Men jeg sørger bare for å stramme bleien litt eksta godt og bleien går oxo høyt opp.

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app
Ja, takk. Prøvde det inatt, men det gikk skeis det også. Så kjøpte en pakke med str2, som jeg tenkte å prøve inatt, for å se om det sluttet å lekke igjen. Den sitter stramt men ikke slik at hun får merker så prøver på natterstid bare.

Hva med coop eller rema bleiene? :)
Hørt mye bra om de :) men vet ikke hvilken str de begynner på jeg? :)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har gått helt over til rema bleiene nå og er kjempe fornøyd:)Kjøper str.3 som heter midi 5-9kg:) Fint mønster på,sjiraffer:DSitter veldig godt på veslegutt;)
rema1000bleier-11.jpg

Vi har gått helt over til rema bleiene nå og er kjempe fornøyd:)Kjøper str.3 som heter midi 5-9kg:) Fint mønster på,sjiraffer:DSitter veldig godt på veslegutt;)
Vis vedlegget 44355
Aha, kanskje jeg skal se på de! Ser fompen skrev om de og.
Var på Kiwi istad, de hadde bare first price, og de vet jeg ikke noe om, pluss de var fra 10 kg bare. Verdt ett forsøk da! Thank you. Hva koster de?

Aha, kanskje jeg skal se på de! Ser fompen skrev om de og.
Var på Kiwi istad, de hadde bare first price, og de vet jeg ikke noe om, pluss de var fra 10 kg bare. Verdt ett forsøk da! Thank you. Hva koster de?[/quot

29kr for 56 bleier:D:)

Oi, det var da ikke ille, Koster 40 for en pakke libero, men aner ikke hvor mange det er oppi akkurat nå. Så da "taper" man ikke akkurat på å ikke bruke bleieavtalen heller :)

Oi, det var da ikke ille, Koster 40 for en pakke libero, men aner ikke hvor mange det er oppi akkurat nå. Så da "taper" man ikke akkurat på å ikke bruke bleieavtalen heller :)

Ja,de er billig. Sparer ikke når det kommer til veslegutt,men hadde hørt så mye positivt om de og testet de derfor ut. Siden har vi ikke kjøpt annet:D

Jeg har lest et sted at det kan hjelpe å teipe på skrå nedover for å unngå lekkasje. Kan jo være et forsøk med 3 bleiene :)

Lulilu

Back
Topp