Tips og råd?

Bekke

Elsker forumet
Hei.

Vi har kjøpt oss denne sofaen, Monza 3+2,5 seter i brun (var 8 ukers leveringstid på den i lys grå, så da valgte vi denne fargen) med stålbein.  
Link: http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=12689&p12689_v=1
Noen som har noen tips på farger på pynteputer og gardiner som hadde vært fin?
Har til d.d ikke fått opp noe særlig med garidner i huset etter å ha bodd her i ett år.. hehe
Kan jo legge til at stuebordet vårt er sort med stålbein. Emily heter det og er kjøpt på skeidar. (Fikk ikke med link, den ble for lang)

gardiner i cremehvitt, puter i creme og beige...ev.t gardiner med farge i, den fargen du liker og hent opp fargen i pynte putene..

Jeg har en soffa med nesten samme farge og har nå tette gardiner i creme hvitt om sommeren henger det lette hvite gardiner der, har pynteputer i creme, grønt og lilla. kan egentlig ha alt mulig til en slik soffa om man ikke har en bestemt farge på veggen å forholde seg til da. I spisestuekroken har jeg slike gardiner

Hørtes fint ut[:)]  Har du bilder?[:)]

ORIGINAL: Fint_Lite

gardiner i cremehvitt, puter i creme og beige...ev.t gardiner med farge i, den fargen du liker og hent opp fargen i pynte putene..

Jeg har en soffa med nesten samme farge og har nå tette gardiner i creme hvitt om sommeren henger det lette hvite gardiner der, har pynteputer i creme, grønt og lilla. kan egentlig ha alt mulig til en slik soffa om man ikke har en bestemt farge på veggen å forholde seg til da. I spisestuekroken har jeg slike gardiner

jepp, akkurat det jeg tenkte å[:D]

Back
Topp