Kommenter gjerne her dersom du ønsker gode tips og råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeeenig Angrer på at jeg solgte den, så god å sove med selv når en ikke er gravid Etter TUL på sykehuset i uke 12 skal den være første innkjøpBB hugme gravidpute verdt hver krone. Gir utrolig god støtte, ligger der den skal, blir ikke for varm
Anbefaler siden og kurset til Positiv Fødsel til alle gravide jeg kjenner https://www.positivfodsel.no/ Er helt sikker på at det kan ta mye av æren for den veldig fine fødselsopplevelsen jeg hadde med nr 1. Veldig fin oppladning å lese alle de fine fødselshistorien på sida. Synes ofte fokus er på det negative/sjokkerende når kolleger og venner/tv snakker om fødsler så det er en fin motvekt!
Så absolutt! Jeg har så troa på mental trening. Det funker så bra på så mye annet så hvorfor ikke i fødsel!Så enig!
Jeg fikk veldig stor nytte av øvelsene i hele latensfasen.. eller frem til stormriene overtok. Supert for alle, førstegangs eller ei.
Jeg har ikke svar på problemstillingen din. Men jeg har funnet mange svar på spørmål jeg hadde til bilstol på disse Instagram kontoene.Tips til løsninger i bil!
Vi har ikke råd til å kjøpe ny bil, og må få plass til to voksne, en babystol uten base, en småbarnsstol som er beltemontert og en fremovervendt stol som er festet med iso-fix (denne kan evt. erstattes).
Vi har en Toyota Avensis 2012-stasjonsvogn.
Enig!! Det handler ikke om å få en perfekt fødsel i badekar. Det handler om å gjøre deg kjent med alle de ulike prosessene så du forstår mer av det som skjer, du blir mer samtykkekompetent og du jobber aktivt og _trener_ på å tenke positivt og finne roen i deg, slik at du lettere skal kunne håndtere uforutsigbare forløp. Kurset legger tilrette for at du skal bli tryggere og dermed spille på lag med kroppen og fødselsprosessen.Anbefaler siden og kurset til Positiv Fødsel til alle gravide jeg kjenner https://www.positivfodsel.no/ Er helt sikker på at det kan ta mye av æren for den veldig fine fødselsopplevelsen jeg hadde med nr 1. Veldig fin oppladning å lese alle de fine fødselshistorien på sida. Synes ofte fokus er på det negative/sjokkerende når kolleger og venner/tv snakker om fødsler så det er en fin motvekt!
Skriver veldig under på dette! Man lærer teknikker og strategier som kan brukes i mange andre situasjoner enn fødsel og graviditet. Er ikke noe mer hokus pokus enn det man kjenner fra mindfulness, avspenning, yoga osv, bare satt i en føde-settingEnig!! Det handler ikke om å få en perfekt fødsel i badekar. Det handler om å gjøre deg kjent med alle de ulike prosessene så du forstår mer av det som skjer, du blir mer samtykkekompetent og du jobber aktivt og _trener_ på å tenke positivt og finne roen i deg, slik at du lettere skal kunne håndtere uforutsigbare forløp. Kurset legger tilrette for at du skal bli tryggere og dermed spille på lag med kroppen og fødselsprosessen.
Altså et sentralt moment er at du ikke bare tar til deg informasjonen, men trener gjennom svangerskapet, jevnt og trutt, slik at du evner å ta i bruk metodene når du går gjennom din livs største opplevelse, og kanskje har dårligere kapasitet enn ellers i livet.
Jeg har hatt god bruk for teknikkene og informasjonen under begge mine fødsler, under ammestunder (samme hormoner vi ønsker å tilrettelegge for at kroppen produserer), og ellers i livet - mindfullness, pusteteknikker, de-stress osv.
Jeg har betalt for kurset én gang og fått det reaktivert gratis de to andre. Kjøpte mitt på salg. Er kampanjer med jevne mellomrom.