Tips og råd

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi ga hverandre litt tips i denne gravid-hverdagen.
Kommer man over et godt tilbud på vitaminer, god krem for voksene mager, knalltilbud på barneutstyr, smarte løsninger, tips mot kvalme o.l.

Er dette en idé? Som førstegangs føler jeg at jeg trenger det i allefall :p

Jeg kan legge inn noe jeg ser på som en gørsmart ting jeg skal ha. Pga. brystreduksjon er det 50%sjans for at jeg ikke kan amme, men fikk beskjed den gangen at om jeg kan amme bør jeg ikke amme så lenge fordi jeg fort kan havne der jeg var igjen mtp str. Hadde 70f, mest hud lite fyll :p

Så mitt tips er denne.
https://www.komplett.no/product/908...uKntzTayMROQLj_SedHxUaAsIC8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
2c10982bf86a2f6215eed3b961ce0792.jpg

Noen som har gode tips mot kvalme?
Har tatt postafen, men må ut på personaltoalettet i hytt og pine for å kaste opp..:yuck:

Ingefær. Sist brukte jeg frisk ingefær i vann fra kvelden før eller på jobb dagen før sånn at den setter seg. Vet noen bruker ingefær-kapsler også. Prøvd sånn akupressur-armbånd? Vet noen sverger til det også.

Jeg kan legge inn noe jeg ser på som en gørsmart ting jeg skal ha. Pga. brystreduksjon er det 50%sjans for at jeg ikke kan amme, men fikk beskjed den gangen at om jeg kan amme bør jeg ikke amme så lenge fordi jeg fort kan havne der jeg var igjen mtp str. Hadde 70f, mest hud lite fyll [emoji14]

Så mitt tips er denne.
https://www.komplett.no/product/908...uKntzTayMROQLj_SedHxUaAsIC8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
2c10982bf86a2f6215eed3b961ce0792.jpg
Har litt lyst på en slik en [emoji14] men håper jeg får til amming denne gangen :)

Noen som har gode tips mot kvalme?
Har tatt postafen, men må ut på personaltoalettet i hytt og pine for å kaste opp..:yuck:

Jeg har kjøpt meg akupressur-armbånd, og synes de fungerer veldig bra. Jeg er fortsatt kvalm, men føler de tar de verste toppene. Ellers spiser jeg nesten hele tiden og drikker litt pepsi max, føler det hjelper litt :)

Vet ikke helt om det teller som tips, men ville anbefalt å få inn rutine på knipeøvelser så tidlig som mulig - har hatt tendens til å glemme det ellers ^^

Back
Topp