Tips og råd

tina signesdottir

Andre møte med forumet
Hei! Jeg og min kone skal ha vårt første AID forsøk hos klinikk hausken nå i august. Er det noen som har tips til vitaminer, etc som gjør kroppen i best mulig "form" for å bli gravid :))

Hei! Jeg og min kone skal ha vårt første AID forsøk hos klinikk hausken nå i august. Er det noen som har tips til vitaminer, etc som gjør kroppen i best mulig "form" for å bli gravid :))
Mener jeg leste noen her som ble anbefalt å spise avokado daglig. Tror det er noe med fettsyrene som er bra der. (Evt Google det så kommer det vel opp noe). :)
Jeg har troen på variert kost, begrense koffein/alkohol, og det å være så avslappet man klarer. :)
Masse lykke til! ❤️

Mener jeg leste noen her som ble anbefalt å spise avokado daglig. Tror det er noe med fettsyrene som er bra der. (Evt Google det så kommer det vel opp noe). :)
Jeg har troen på variert kost, begrense koffein/alkohol, og det å være så avslappet man klarer. :)
Masse lykke til! ❤️

tusen takk <3 :)) ja, det skal jeg prøve på, elsker avokado så det skal ikke bli vanskelig ;) hehe

har du noe vitaminmangler så er det verdt å finne ut av det... ;-)

og ikke minst ta folsyre (folat)!

Folat , avokado , oliven olje

Du kan kjøpe vitamintilskudd når planlegger graviditet på apotek :)

Avokado og olivenolje, og kutte ned på koffein og sukker. Sink er bra. Fructus femina anbefales. Mye nyttig på klinikk Frøya sine sider.

Back
Topp