No når noen har født.. vi andre nærmer oss.. er det ikkje greit med tips og råd tråd i igjen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har tips til ka eg må kjøpe inn av det "vanlige" som kan være greit å ha i beredskap? Bleier har vi..
Og tenkte å kjøpe inn 2-3 kan1 og malt ekstrakt..
Noe mer sånne type ting som er greit å ha?
Hehe skulle stå nan1, det er morsmelk erstatning.. greit å ha tilfelle noe skulle skje.. malt ekstrakt er noe brunt 'griseri'hva er 2-3 kan1 og malt ekstrakt og hva brukes dette til ?![]()
Hvor får en kjøpt vaskbare innlegg? Vil det si ullinnlegg?Vaskbart ammeinnlegg! Smarteste jeg har i hvertfall. Har 4 stykker får brukt dn dag også skyller jeg og sånn i vasken på kvelden så tørker de til dagen etter! (Burde nok kjøpe fler så jeg får tatt de i maskina seinere!)
Engangsene føler jeg bare krøller seg og faller vekk fra bhn!
-- tasting fra mobil --
Lurer eg og på?Hvor får en kjøpt vaskbare innlegg? Vil det si ullinnlegg?![]()
For min del vil jeg i tilfelle anbefale med sperrelag;-) Her var det helt håpløst å bruke vanlige ullinnlegg forrige gang, da jeg lakk sånn gjennom dem. Ble engangsinnlegg resten av ammeperioden. Hvor får man kjøpt slike du snakker om med sperre?
Hvor får en kjøpt vaskbare innlegg? Vil det si ullinnlegg?![]()
Lurer eg og på?![]()
Finnes det noen "oppskrift" på wrapping? Tar man armene inni wrappen?Varm, våt klut på sårt underliv er min bestevenn hver eneste dotur <3
Ellers må jeg påstå at den "wrapinga" av de små kan brukes hele tiden til de begynner å bevege mer på seg.. det gjør dem mye tryggere og roligere![]()
Hmm.. Kan alltids lage et "steg for steg"-bilde om det er interessantFinnes det noen "oppskrift" på wrapping? Tar man armene inni wrappen?
Haha! Gidder du? ^^Hmm.. Kan alltids lage et "steg for steg"-bilde om det er interessantDet "tryggeste" er å ha armene inni, men de er veldig flinke til å finne veien ut selv
![]()