Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte vi kunne ha en tråd der folk kommer med tips og inspirasjon til alt fra invitasjoner, bordkort, pynting av lokalet osv.
Her kommer et bilde av bordkortene jeg lager:Vis vedlegget 26061
Tenkte vi kunne ha en tråd der folk kommer med tips og inspirasjon til alt fra invitasjoner, bordkort, pynting av lokalet osv.
Ja, de er super artigeSå kult!!
Jeg har laget de selv i Photoshop. Men malen fant jeg på Tonerosedesign.noer de helt hjemmelaget? eller er det noe jeg kansje kunne bestille et sted? (krysser fingrene for det siste!![]()
Jeg har laget de selv i Photoshop. Men malen fant jeg på Tonerosedesign.no
Vet at hun har lagd på bestilling tidligere![]()
Tusen takkså flink du er da!skulle ønske jeg var litt mer kreativ...
![]()
Er det lang leveringstid på det man bestiller fra ebay?Fin tråd og nydelige bordkortEt tips er å ta en tur innom ebay. Myyyyyyye fint og billig å få tak i
♡Malin 14.06.2013♡
Det kommer ann på hvor det blir sendt fra men som regel har man varen innen en ukeEr det lang leveringstid på det man bestiller fra ebay?![]()
Vi har dåp den 25.08, så det går fort ditDet kommer ann på hvor det blir sendt fra men som regel har man varen innen en uke
♡Malin 14.06.2013♡
Jeg er så nysgjerrig på detta bilde, men får det ikle oppTenkte vi kunne ha en tråd der folk kommer med tips og inspirasjon til alt fra invitasjoner, bordkort, pynting av lokalet osv.
Får ikke opp bildet nå jeg heller, så tror det er noe galt på siden.Jeg er så nysgjerrig på detta bilde, men får det ikle opp![]()
<3 Liam 050310 <3 Linus 180613 Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Fikk inspirasjon på bloggen til Tonerosedesign.noSå fine de varoppfinnsom du
![]()