Tips, NRK super. For kommende *små* storesøsken;)

IAmMine

Glad i forumet
NRK super sin TV serie "her bor Daniel tiger" de nyeste episodene handler om når Daniel tiger blir storebror. Synes det er kjempefine episoder, som tar for seg mange gode poeng. 4 åringen er hektet og har sikkert sett de 100 ganger.. har og observert storersøster på snart 8 følge greit med på episodene;)

Ja, den har blitt vist et utall ganger her i huset også :) 4-åringen er hektaxsmile9

Fint tips! Jeg får nesten hjerneblødning av Daniel tiger :-/ alt er så inn i hampen pedagogisk :p

Ja, haha! Når babyen gråt og var utrøstelig, var det bare å gjøre det til noe gøy ;)

Fint tips! Jeg får nesten hjerneblødning av Daniel tiger :-/ alt er så inn i hampen pedagogisk :P

Enig!! Blir kvalm av sånne overpedagogiske program, og HATER sangene deres :P har en vennefamilien som ofte synger sangene for dattera om det blir konflikter, blir litt kvalm da og :D

:wideyed:
Enig!! Blir kvalm av sånne overpedagogiske program, og HATER sangene deres :p har en vennefamilien som ofte synger sangene for dattera om det blir konflikter, blir litt kvalm da og :D

Omg:laughing001 ser for meg vennefamilien som synger sangene..:wideyed: kanskje det jeg og burde prøve... Hehe...

Back
Topp