Tips mot vonde hofter?

Jippihippi2015

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Får skikkelig vondt av å ligge på siden fortida. Våkner flere ganger om nettene med skikkelig ømme hofter og må bytte side ofte. Tips til noe som hjelper?

Samme her, og vondt i skuldra. Til tross for bbhugme... må spørre fysioterapauten min neste gang.

Åh, her skal jeg følge med for jeg sliter med det samme! Tror nok det er mye pga jeg bare får til å ligge på siden. Forsøker å støtte meg opp med pute og sånt, men blir skikkelig øm både i hofte og skulder.

Er veldig plaget med det jeg også, massasje og varmeflasker er det eneste som kan funke for min del. Bruker 1,5l brusflasker som jeg fyller med ganske varmt vann og legger inn i en håndduk. :)

Samme her! Tøye og strekke forsiktig hjelper! For min del kommer problemet fra korsryggen, men kjennes i hoftene. Føler jeg noen netter bare bytter side hele tiden.. :-/

Samme her! Må skifte side om natta hele tiden[emoji30]

Her og får utrolig lite søvn. Max 4-5 timer usammenhengende søvn. I dag var det ekstra krise, får jeg fikk kun to timer:( Så endte opp med vaske badet topp til tå. Så nå er det gullende rent

Samme her, vondt og ekkelt... Eneste som fungerer for meg er å bytte side ofte og bytte stilling generelt ofte. Blir fort lite søv men sover heller en ekstra dupp på dagen :)

Back
Topp