Tips mot vann i kroppen?

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen som har tips mot vann i kroppen? Har hørt det skal hjelpe å kutte ned på karbohydrater, stemmer det? Tips tas i mot ned stor takk!:)

Vet ikke, men kanskje det hjelper å Kutte ned på saltet/krydret mat. Drikk vann. Sitt med bena høyt. (Om det samler seg der da)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen som har tips mot vann i kroppen? Har hørt det skal hjelpe å kutte ned på karbohydrater, stemmer det? Tips tas i mot ned stor takk!:)
JA, lite karber hjelper :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har også oppdaget vann i bena de to siste kveldene. Hjelp! Fikk jo ikke dette før helt på slutten sist, ser ut som alt kommer fortere 2. gang :/

Aktivitet. Det trenger ikke være høyintensiv trening, all bevegelse hjelper :)

Hatt vann i bena siden uke 16! Fikk ikke dette før seeent i sv.skapet sist :/ Men så har jeg en arbdag som stort sett består i å stå/gå med litt muligheter for å sitte rett opp og ned som avlastning. Jobber dessuten fra 10-19 og pendler totalt sett 3 timer til og fra jobb. Helt klart at en halvtime med bena opp ikke hjelper mye når man har 12-timer med bena nedover :(

Vet ikke hva jeg skal gjøre, kjøpte noen knalldyre støttestrømper, kutta på saltholdigmat og karber, og gjør sirkulasjonstrening ved hver anledning og det blir bare verre :(

så følger spendt med på denne tråden!!

Jeg fikk i forrige svangerskap beskjed om at vann driver vann. Jeg drakk vann til jeg så mann med hjåen, men låra gikk fortsatt rett i skoa. Jeg så antydning til ankler en ukes tid etter fødsel. Så det er kanskje dessverre sånn at dette bare må gå sin gang....La vannet holde seg unna en stund til:smiley-angelic001

Men jeg var aktiv som fy både fredag og lørdag, lurer på om det var grunnen til at jeg fikk det..?

Det kan ofte være sånn at man blir ekstra hoven dersom det blir aktivitet utover det normale. Altså hvis man er veeeldig mye mer aktiv enn normalt. Da blir man i tillegg ofte såpass sliten at man holder seg rolig en stund, og det blir en type "ond sirkel". Men hvis man klarer å holde seg i moderat aktivitet jevnlig (f.eks. rolige gå/joggeturer, lette styrkeøvelser) så kan dette bedre problemene! :)

Redusere inntak av sukker og salt, drikke masse vann og lignende (koffein er vanndrivende, men det er ikke akkurat beste løsning) og bevege seg.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp