tips mot tretthet og sånt? :-(

2012+2015?

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Er det noen her som har tips til hvordan man kan slippe unna å være trøtt hele tiden? Er trøtt og sliten heeele tiden. Prøver å gå skole, men er redd jeg ikke klarer det lenge, da jeg enten er for trøtt om morgenen til å komme meg opp, eller er på tur å sovne av allerede i andretimen.. Om jeg legger meg klokken 9 om kvelden eller klokken 4 om natten gjør ingen forskjell, og jeg sover middagshvile hver dag. Like tom for energi uansett hva jeg gjør. Slitsomt å kjempe mot søvnen en skoledag fra halv 9 til 4. Huff, sytsyt!

Har ikke noen gode tips, men trøst deg med at du ikke er aleine! :) Er også langt over middels trøtt på dagen!

Nei, ser at jeg ikke er alene, derfor jeg spør etter gode tips, for noooen må jo ha noe som får en til å holde ut! hehe :-) blir bare litt bekymret for denne skolegangen.. 

Kommer jo an på hva som gjør deg trett. Hvis det er hormonelt er desverre bare å leve med ....(er der selv...blæhhh). Hvis du har lav blodprosent kan det hjelpe med jerntilskudd, MEN dette MÅ du klarere med jordmor/lege først + få tips til hvilket tilskudd du bør ta.

Lykke til!!

Sånn hadde jeg det også for ei lita stund siden, men etter at jeg begynte med vitaminer, mineraler, trantabletter og jerntabletter er jeg i kjempeform!! Er så deilig å faktisk ha overskudd til å faktisk få gjort litt husarbeid og i tillegg ha energi nok til å holde tritt med mini når han kommer hjem fra bhg! =)

akupunktur=) såør jordmor=)

Jeg har også vært mye trøtt, har fått meg en periode nå hvor jeg er trøtt og slapp. Det beste tipset jeg kan gi deg er og ta masse vitaminen ja, og komme deg ut 1 eller 2 ganger pr dag og gå deg en runde, det hjelper vertfall meg masse. Drikker også litt te eller kaffi når det er som værst. Av å til når jeg er helt i koma tyr jeg til sukker eller sjokolade ( ikke bra jeg vet), da kvikkner jeg kjappt, men bare et lite glass brus kan gjøre underverker inni mellom :) Håper du blir mer opplagt nå ! :)

har fin blodprosent, og tar vitaminer og mineraler. så det er nok hormonelt ja, men tror også det har med at jeg ikke sover så godt om nettene pga bekkenløsningen som plager nattesøvnen.. slitsomt, men det går vel over etterhvert. :-)

da kan det jo hjelpe og dubbe av 1 t eller noe på dagen, enkelte ganger hjelper det egentlig bare og sove..

og spis frukt;)

Lady Maga ;) skrev:
da kan det jo hjelpe og dubbe av 1 t eller noe på dagen, enkelte ganger hjelper det egentlig bare og sove..

Ja, det er det eneste som hjelper, men en time om dagen er visst ikke nok, føler at jeg sover heeele dagen! og derfor fungerer det litt dårlig å gå skole.. 

Snuffle skrev:
Har ikke noen gode tips, men trøst deg med at du ikke er aleine! :) Er også langt over middels trøtt på dagen!

Her også!

Sover som regel en middagslur på 2-3 timer midt på dagen eg... og alikevell må eg legge meg seinest 21.30..
er så himla trøtt!!!!

har ingen råd dessverre...

Back
Topp