Tips mot tenner?

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
De siste kveldene har knotten vært umulig å legge. Virker som han plages veldig med kløende gommer for han klarer ikke å finne roen og gnager som en gal på smokken. Smører han jevnlig med dentinox men det hjelper bare om dagen virker det som.. Igår sovna han ikke før halv 12, og ser ut som det går samme veien idag også.. Han er jo dautrøtt stakkars, men klarer ikke å finne roen..

Vet dere om noe annet enn dentinox som kan hjelpe sånn at han får sove?
Han trenger søvnen, og jeg trenger kvelden til å slappe av eller få gjort ting som jeg ikke får gjort når han er våken...

Hmm.. har ikke peiling. Sitter å lurer på om morsmelk har noen virkning siden det skal hjelpe mot "alt". Han plages ikke når han legger seg hvertfall, men er kriiise om dagen [:-]

Bruker bare dentinox her, men Benjamin plages mye mer på dagtid enn ved leggetider. Smører på dentinox når han legger seg og da sovner han ganske fort, sover også hele natten! På dagtid er det en del surving, henda bor i munnen og sikla renner!
Håper tennene til RK kommer snart så dere får tilbake nattesøvnen [:)]

Surves litt og sikles masse her også. Hendene i munnen konstant! Men smører bare dentinox, samt gir henne noen avkjølende biteringer. Hun plages ikke mer ved leggetid enn at det funker å smøre på litt dentinox. Har egentlig ikke noen andre råd, hvis ikke dentinox og kalde biteringer ikke funker [&:]

vi må ofte ta både to og tre omganger med dentinox i senga vi også for tiden. Det er mye sutring og lite soving ved leggetid for øyeblikket. Det er ikke uvanlig at det tar to timer før hun sovner, to timer med sutring av og på, selv om hun er trøtt og bør legges. Jeg vet ikke hva annet vi kan gjøre enn å være tålmodige og håpe det går over snart.

Back
Topp