Tips mot strekkmerker?

Meg87

Blir kjent med forumet
Hei! Vet at det ikke er noe som hjelper mot strekkmerker, mn har noen tips om hvilke kremer dere har brukt/kjenner noen som har brukt forebyggende mot strekkmerker? Jeg smører meg med babyolje etter jeg har dusjet, det hjelper sikkert ikke, men det kan hvertfall ikke skade ;) andre tips? :) (er ikke ute etter en lekse om at dette ikke vil hjelpe i det hele tatt osv. ;P)

Har hørt at man bør bruke kremer med vitamin E, også har jeg hørt om jordnøttolje! Men vet ikke om det funker.. Verdt å prøve uansett :)

Jeg smurte meg med sånn krem på boks fra Body shop. Husker ikke helt hvem men en av de som ikke lukter så voldsomt.. jeg fikk ingen strekkmerker men usikker på om det er derfor. Tror det er mer arvelig. mamma fikk heller ingen :)

jeg brukte en olje fra boots apotek, kjempegod husker ikke navnet men kommer til å bruke den denne gangen også :)

Smurte meg godt i hele svangerskapet sist, trodde det var derfor jeg var heldig. MEN i uke 35 dukka de jammen opp! Kan hende jeg forebygget noe, for jeg har ikke mange. Skal fortsette å smøre nå også, men det er grunnet mykere hud.

Jeg smurte meg rett og slett med Spenol hehe og fikk 3 striper på hvet "håndtak", ikke en eneste på magen, men det kan rett og slett være at jeg ikke har anlegg for det. Fikk ikke sånn mega stor mage heller...

De fleste jeg kjenner har brukt en spesiell fra bodyshop! De vet hvilken det er hvis du går inn der:) Er alt for langt å lette på rompa å gå inn på badet :)

Skytten84 skrev:
De fleste jeg kjenner har brukt en spesiell fra bodyshop! De vet hvilken det er hvis du går inn der:) Er alt for langt å lette på rompa å gå inn på badet :)

Hihihi  emoticon

Cocoa Body Butter fra BodyShop brukte eg sist.
Komme nok t å bruka den denne gongen og, sjøl om magen rakna litt på undersiå sista vekå sist gong.

Shea body butter bruker visst jeg... Den luker litt mildere enn de andre og er for tørr hud.. jeg tørker jo nesten ut på magen og kløøøøør.. hjelper godt

Back
Topp