Tips mot mascara som drysser under øynene ?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Kjøp ny :)

Hvis den drysser kan det være at den er tørr, og derfor gammel.
Smitter den bare av kan det være for at huden din rundt øynene er noe fet. Mulig det vil hjelpe å bruke en øyekrem med mye fukt og evt. en primer.

En ting til; Om du bruker sminkefjerner med olje, slutt med det. Evt. vær veldig nøye med å få bort alle rester av sminkefjerneren.

FancyPants skrev:
En ting til; Om du bruker sminkefjerner med olje, slutt med det. Evt. vær veldig nøye med å få bort alle rester av sminkefjerneren.

Takk for tips :)
Bruker ikke sminkefjerner med olje (hater dem :P) men bruker som regel bare
våtserviettene til minsten (pampers sine)

Hvilken primer kan jeg bruke? og kan jeg bruke det uten at jeg har på pudder og foundation og hele hopprennet?
Bruker bare litt øyenskygge og mascara til hverdags, blir ikke tid til så veldig mye mere
om mårran :)

FrkOtilie skrev:

FancyPants skrev:

Takk for tips :)
Bruker ikke sminkefjerner med olje (hater dem :P) men bruker som regel bare
våtserviettene til minsten (pampers sine)

Hvilken primer kan jeg bruke? og kan jeg bruke det uten at jeg har på pudder og foundation og hele hopprennet?
Bruker bare litt øyenskygge og mascara til hverdags, blir ikke tid til så veldig mye mere
om mårran :)

Bare hyggelig:)

Det finnes øyeskyggeprimere, disse kan du fint bruke. Får skyggen din til å sitte bedre også.Trenger bare en liten mengde over og under øyet. 
Jeg bruker for tiden den til eyeslipsface, syns den er super!
Finner den HER.

Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Mascara.

Farger ikke av under øynene, går bort med vann/vanlige våtservietter :-)

Back
Topp