Tips mot luftsmerter?

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Utenom de vanlige «standard»rådene som å drikke mye, spise fiber, aktivitet osv...
Føler jeg gjør alt etter boken, men ingenting hjelper....:arghh:

Man bruker Minifom til babyer med kolikksmerter, det bryter visst ned noe skum i tarmen som sperrer inne luftbobler og gir magesmerter. Aner ikke om det kan være årsak til luftsmerter hos voksne, men kanskje det kan fungere? Er reseptfritt på apotek, og er du først der kan du jo spørre de om eventuelt andre råd:)

Kjøpte noe som heter redugas på apoteket. Kunne bruke det som gravid. Fet hjalp! Ikke like oppblåst og ikke like mye luftsmerter som før. Tar til middag og kvelds. Kan brukes opptil 4 ganger daglig:)

Akkurat det jeg trengte. Har aldri fist så mye i hele mitt liv. Lukter fryktelig gjør det og. Rart at jeg fortsatt har venner :laughing002:hungover:

Kjøpte noe som heter redugas på apoteket. Kunne bruke det som gravid. Fet hjalp! Ikke like oppblåst og ikke like mye luftsmerter som før. Tar til middag og kvelds. Kan brukes opptil 4 ganger daglig:)
Den må jeg prøve å kjøpe meg når jeg kommer hjem fra ferie! Føler oppblåstmagen veldig fort kan forveksles med gravidmagen:wideyed: ikke så veldig gøy når jeg begynner på jobb igjen...

Jeg prøvde alt sist svangerskap uten hjelp, så nå har jeg bare forsont meg med det. Bare noeb uker igjen så pleier det bli bedre:dead:

Jeg må bare si at etter jeg begynte å jobbe igjen så har alle luftplager forduftet.
Går 20 minutter i nedoverbakke til bussen og går hele tiden på jobb. Første morgen jeg gikk til bussen prompet jeg som bare juling o_O etter dette har jeg ikke vært noe plaget med luft :happy: i hvert fall ikke mens jeg er våken, har ikke spurt mannen om jeg fiser like mye om natta :rolleyes:

Er også plaget med mye luft i magen til min store fortvilelse. Verst på ettermiddagen og kvelden. Da er det bare å få det ut he he

Back
Topp