Tips mot løs hud / strekkmerker!!!

myaone

Forelsket i forumet
Jeg var på hudpleie/massasje her en dag for å unne meg litt luksus, så tenkte jeg at siden jeg var hos en hudpleier så kunne jeg jo spørre om hun hadde noen tips i forhold til slapp hud og strekkmerker.
Og hun sa at KOPPING hadde en bra effekt hos 60-80%, det var visst bevist og.
Hun driver ikke med kopping selv, så det var ikke for å reklamere for noe :)
Så det skal eg prøve, har ikke så utrolig store problemer da det har trekkt seg en del tilbake etter trening.
Men tenker hvis det bare stopper opp og stagnerer vil jeg prøve dette. Såg at det hadde en behandlings pris på 350.- pr gang.. aner jo ikke hvor mange ganger man må gå for å se resultater da :)

For de som ikke vet hva kopping er, så er det små glass kopper de setter med åpningen ned på huden og setter fyr på toppen. Da dannes det vakum inni koppen og den suger inn den delen av huden som er i koppen.
Kopping brukes mye hos alternative behandlere, for å løse opp muskelknuter og for å få igang blodomløpet.

Det jeg gjorde var å google "kopping stavanger" :D Og VIPS så fant jeg ut at hud-hanoghennedriver med dette her i stavanger hvertfall :)

Finnes også mange som bruker vakumkopper ( uten å sette fyr på dem ) som lymfedrenasje.. Setter virkelig igang kroppens renselse og kan faktisk virke slankende i tillegg [;)] Jeg drev med dette tidligere da jeg jobbet i salong i Trondheim og så gode resultater [;)]

:(   Hør der de driver med lymfedrenasje da :)

de som driver med akupunktur driver som regel også med kopping [;)]

Edit:
Stoltmortil4 ville ringt han her og hørt jeg http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=akupunktur+arendal&bc=0&lineId=Z0HX4CAI&companyNameSearch=false

har hørt at det gjør innmari vondt jeg...?[&:] og at man får store blåmerker av det...

det hørtes jo litt spennende ut da!!...[:D]

ORIGINAL: monjen

har hørt at det gjør innmari vondt jeg...?[&:] og at man får store blåmerker av det...

Mulig jeg er rar - men på ryggen var det stort sett bare 'digg'... ikke vondt.. hehe.. men folk er jo forskjellige..

men blåmerker - DET fikk jeg.. skal se om jeg finner bildet [:D]

Hehe, nydelig du var ^^ Minner meg om et maleri av Dali, de sirklene der[8D]
Men det høres ut som om det hadde god hjelp for deg da, elleR?

ORIGINAL: Sinique

Hehe, nydelig du var ^^ Minner meg om et maleri av Dali, de sirklene der[8D]
Men det høres ut som om det hadde god hjelp for deg da, elleR?

ooouh.. ja, jeg fikk ny nakke etter den behandlingen.. var helt fantastisk... visste ikke at man kunne bli så myk i nakken [:D][:D]

En gang jeg får god råd så skal jeg også gjøre det[:)] Og siden jeg har ikke så mye eller så veldig mye fett på magen så trengs det kanskje ikke så mange behandlinger[8|][8D]

Begge deler sa hudpleieren.. men fungerer ikke på alle da :)

ORIGINAL: Silje1982

En gang jeg får god råd så skal jeg også gjøre det[:)] Og siden jeg har ikke så mye eller så veldig mye fett på magen så trengs det kanskje ikke så mange behandlinger[8|][8D]

Koster bare 3-400kr for en behadling. Tror det var 380 kr jeg betalte der jeg pleide å gå i Sandnes iaffal.. hmm.. burde vurdere en tur å få løst opp litt kjenner jeg.. knytter seg nok lett når man har noen små å løfte på hele dagen [;)][:)]

Back
Topp