Tips mot kviser?

MarleneF

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
MayDay2021
Noen som vet råd? Har forstått det sånn at man må styre unna det som faktisk funker :( Har aldri vært plaget før, men nå ser jeg ut som en fjortis. Og det er verst på brystet (!!) Æsj, føler meg skikkelig usexy :cool:

Hadde veldig mye før jeg fant ut at jeg var gravid, nå er jeg 9+5 og det er begynt å avta litt! Bare rense huden morgen og kveld, unngå å bruke sminke når man har mulighet og drikk mye vann :) er iallefall det jeg har gjort :)

Jeg fikk resept på skinoren av legen idag, skal visst fungererpå og være trygg for gravide..

Du burde prøve produktene til forever living products.! De er kun av naturlige ingredienser og er basert på økologisk dyrket aloe vera, som virker rensende og lindrene på huden.! Ville prøvd skrubben, og den kremen som heter "aloe propolis creme"..
Det er åpen retur i 90 dager om du ikke er fornøyd med produktene:) selv om det er oppbrukt..

Jeg har også fått mase kviser og sorte prikker, ble, og jeg som er en pittler :eek:
Ser ike ut i ansiktet. Hadde det helt likt sist, og sliter fremdeles med stygg hud (små arr) etter det :smiley-angry017

Du burde prøve produktene til forever living products.! De er kun av naturlige ingredienser og er basert på økologisk dyrket aloe vera, som virker rensende og lindrene på huden.! Ville prøvd skrubben, og den kremen som heter "aloe propolis creme"..
Det er åpen retur i 90 dager om du ikke er fornøyd med produktene:) selv om det er oppbrukt..

Åh, takk for tips! :) Elsker aloe vera :)

Rens huden morgen og kveld, avslutt alltid dusjen med å rense !
Peele huden med anbefalt peel til din hud 1-2 i uken for å få bort døde hudceller som kan være med på å blokkere å gi sorte prikker som kan utvikle seg til å bli kviser som igjen kan bli betente og gi arr! Er nok hormonelle forandringer du opplever, men å passe på at dine daglige rutiner er gode vil kunne holde det litt i sjakk. Bruk serum og en god fuktighetskrem. Ville brukt serum med glycolsyre for å jobbe mot urenhetene. Vil anbefale å få en konsultasjon til hudpleier for å få hjelp til å finne produkter til DIN hud :) Finnes en jungel av produkter, så er greit å få hjelp, også med tanke på hva produktene inneholder da vi skal unngå retinol salisylsyre osv når vi er gravide !! Lykke til med huden din :)

Back
Topp