Tips mot kvalme

puusen

Forumet er livet
mottas med takk[:)]
 
kvalm 24/7 her.. vet snart ikke opp ned på meg selv...
 
melde me inn i den klubben e... e blei sykemeldt i 2 uke pga de no i går... legen min sa :mye kvile,å spis næringsrik mat... men e får ikke i me nåke e.. greie du å spise nåkke da?
 
Jeg er bar små kvalm, ikke hele tiden heldigvis bare i perioder, det hjelper som regel og spise....
 
Har desværre ingen gode råd
 
Prøv å spise et tørt knekkebrød eller litt av ett gørnt eple før du står opp. Ha det klart på nattbordet. Dette hjalp for meg under forige svangerskap. Ellers fikk jeg beskjed av legen min nå at jeg måtte prøve å spise havresuppe. Altså koke opp havregryn, og sile av vannet. Tilsette litt salt og litt saft (for smakens skyld) og drikke dette. Da skulle en få i seg næringstoffer.
En må holde seg borte fra melkeprodukter da det uroer magen.

Ellers var det lurt å drikke en blanding av farris og eplemost. Dette for å få i seg salter. Å drikk masse vann. Dersom du kaster mye opp blir en fort sløv og vond i hodet....
 
Det er vertfall mine råd. De virket på meg. Lykke til! [:)]
 
Innbiller meg at ananas og melon skal hjelpe. Skal kjøpe imorgen!
 
Oppdaget idag at rista brød og is hjalp! 
 
mamma og pappa er på besøk nå,men vil ikke si noe før neste ultralyd 11.juni. Om det sjer noe så blir mamma helt fra seg og det vil jeg unngå. så skylder på dårlig nattesøvn[8D]
 
 
 
Back
Topp