Tips mot kvalme?

Det som funker mot kvalmen her:
Våkner kl 07:00. Samboer står opp og steller barna før skolen. Jeg ligger i senga å stirrer i taket/på mobilen uten å røre meg for mye. 07:40 står jeg opp og får sakt hadet til barna før de drar på skolen. Går deretter rett i sofaen å spiser 5-6 Pringles (evt brødskive med ost og Pringles om formen er litt ok). Så drikker jeg et stort glass vann før dagen kan starte :laughing002

kvalmen kommer fra tid til annen skyllende over meg, men jeg overlever. Nå skal jeg nyte den siste uka med hjelp før samboeren reiser på jobb i 14 dager… da kan det bli spennende :hungover:

Ikke spise mye av gangen, jevnlige måltider.

Kjeks (Marie eller ritz), saft, cola
Takler dårlig stekt mat eller ting med mye smak
Litt frukt har hjulpet

I dag prøver jeg det!

Håper det hjelper:hungover::hungover:
Det hjelper ikke hos meg :arghh: men nå kaster ikke jeg opp bare 1-2 ganger, veldig mye mer enn det. Lite som hjelper mot et HG svangerskap. Men håper det hjelper for dere, må være så deilig om det hjelper:happy:

Er det vanlig med HG å ha en dag "pause"/roligere? Hatt 5 dager på rappen med oppkast gjennom hele dagen, nesten ingenting holder seg nede.

Idag er jeg kvalm, men foreløpig merkelig nok ikke kastet opp. Fortrengt mye fra sist, så husker ikke.

Oppkasten har kommet hit og. Gjerne ikke mer enn 1-2. Men i mellom disse så er jeg konstant kvalm. Lurer på hvordan i søren jeg skal holde dette hemmelig på jobb de neste ukene. Tirsdag er det tilbake på kontoret i den nye jobben. :hungover::hungover::depressed:

Back
Topp