Tips mot kvalme?

Adventures

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Noen andre som sliter med kvalme? :meh: Tenker ikke kun på morgenkvalme, men kvalme man kan få når som helst på døgnet. Akkurat som at man har en light versjon av omgangssyken i blant :yuck:

Jeg spiser alltid noe frukt i senga før jeg står opp om morgenen, spiser små måltider eller frukt ofte. Drikker en del appelsinjuice, litt salt kjeks i blant og koffeinfri te. Noen andre tips?

Min redning er sånn blå pose med french fries fra potetgullhylla, hvite saltstenger på en måte.... også sånne små smoothier fra bama. Det er det eneste jeg har holdt nede siste 2 ukene:yuck:

Min redning er sånn blå pose med french fries fra potetgullhylla, hvite saltstenger på en måte.... også sånne små smoothier fra bama. Det er det eneste jeg har holdt nede siste 2 ukene:yuck:

Takk for tips! Hva spiser du til middag, om du spiser middag, da? :sour:

Jeg prøver å spise det samme som resten, men alt kommer i retur... sitter ved bordet og prøver små biter. Klarer ingenting som er søtt :depressed:

Huff, kjedelig. Er flere retter jeg merker at ikke frister overhodet :blackeye:, men samtidig må jeg ha noe. Må spise ofte for å døyve kvalmen... Merker at karbohydrater hjelper godt i en periode! :joyful: Ikke alltid like bra, haha..

Eplejuice, bris med smak, eple, potetstappe på kopp, frokostblanding, kyllingsalat. Er småkvalm gjennom dagen og liten matlyst, men dette går alltids ned:joyful: gjelder merkelig nok bare frokost og andre småmåltid, spiser alt til middag

Sliter veldig med kvalme som komme og går gjennom hele dagen. Det topper seg ofte når jeg er sulten, men det kan opptre uten at jeg er sulten også. Mitt beste råd forutenom å spise noe når en er sulten, er frisk luft. Det har hjulpet meg på de verste dagene.

Må ha et glass eplejuice før jeg er klar til å starte dagen. Ellers hjelper det å spise passe ofte og ikke gå for lenge uten mat

Må ha et glass eplejuice før jeg er klar til å starte dagen. Ellers hjelper det å spise passe ofte og ikke gå for lenge uten mat

Her spiser jeg et eple eller en klementin mens jeg ligger i senga, og deretter litt appelsinjuice. Da tar ikke kvalmen helt overhånd mens jeg lager meg frokost :wacky:

Å ta en halv Hubba bubba funker for meg!

Jeg måtte flire litt når du skrev hubba bubba, men desperat som jeg er så måtte jeg jo bare prøve. Dette var helt magisk!! Orket jo å støvsuge når jeg tok en hubba bubba til og med :signs001:love7:Heartbigred

Sesam og havsalt knekkebrødene til wasa er ganske greie synes jeg, saltet hjelper:)

Jeg måtte flire litt når du skrev hubba bubba, men desperat som jeg er så måtte jeg jo bare prøve. Dette var helt magisk!! Orket jo å støvsuge når jeg tok en hubba bubba til og med :signs001:love7:Heartbigred

Ja, er det ikke helt utrolig :p Tror faktisk jeg bør ta en nå... Har ordna meg et lite lager :angelic:

Back
Topp