Tips mot kvalme

skjor

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Mine tips mot kvalme er frosne druer (supergod snacks!), saftis/vannis/frossen saft/juice :happy: Andre som har gode, erfaringsbaserte tips?

Det som fungerer for meg er å ikke bli sulten. Så jeg spiser ofte et (litt for stort) ostesmørbrød til frokost eller kvelds. Før graviditeten spiste jeg aldri frokost, og kanskje bare litt snacks til kvelds

Små drikke hele tiden/opprettholde væskebalansen, pass på å gå på do regelmessig/ full tarm forsterker ofte kvalmen. Frisk luft, orker jeg ikke gå ut setter jeg opp på vidt gap noen minutter. Mandler, salte ting, loff uten noe på eller ristet. Pastiller eller drops for ekkel smak i munn. Mine tips, funker ikke for alle men! Må bare prøve seg frem :)

Sitronbåt , sitronbåt , sitronbåt. Eneste som fjerner kvalmen for meg. Har brukt dette trikse ved omgangssyke o.l også

spiser jeg en slik er jeg fin i formen lenge! Men kan liksom ikke hoppe å danse.

Druer som snacks også. Ingefær hjelper også som f.eks te (koke ingefær i vann og drikke)

bruker nå også seaband.

Sitronbåt , sitronbåt , sitronbåt. Eneste som fjerner kvalmen for meg. Har brukt dette trikse ved omgangssyke o.l også

spiser jeg en slik er jeg fin i formen lenge! Men kan liksom ikke hoppe å danse.

Druer som snacks også. Ingefær hjelper også som f.eks te (koke ingefær i vann og drikke)

bruker nå også seaband.

Spiser du sitronbåten eller hvordan bruker du den? :)

Ser for meg smugspising av sitronbåter fra håndvesken på jobb :dance008 Må gå til innkjøp av sitroner i dag! Håper det har effekt!

det er nettopp det jeg gjør :D hvis noen ser meg, Mon tro hva de tenker

Back
Topp