Tips mot kvalme!

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Æsj, føler meg bare mer og mer kvalm for hver dag! Er på desperat jakt etter noe som kan hjelpe!
Hva synes dere hjelper?

Selv om man ikke skal ha så mye av det, så syns jeg faktisk at det hjelper litt med cola, så tar gjerne et glass om dagen. Ellers dårlig med tips

Små doser med frukt. Også kjøpte jeg nettopp ingefærtabletter på apoteket. Litt usikker på hvilken effekt den har hatt da jeg bare har prøvd de et par ganger. Denne ne gangen hjalp de kanskje litt..

Sent from my iPad using BV Forum

Selv om man ikke skal ha så mye av det, så syns jeg faktisk at det hjelper litt med cola, så tar gjerne et glass om dagen. Ellers dårlig med tips
Ja. Jeg måtte faktisk kjøpe meg en cola i dag jeg og :-)

Små doser med frukt. Også kjøpte jeg nettopp ingefærtabletter på apoteket. Litt usikker på hvilken effekt den har hatt da jeg bare har prøvd de et par ganger. Denne ne gangen hjalp de kanskje litt..

Sent from my iPad using BV Forum
Ingefær? Å, sambo skal ned på apoteket en tur for meg. Skal be han sjekke ut det! :-)

Fikk beskjed om at ingefæren på apoteket var alt for sterk, og skulle ikke tas i 1 trimester.

Her hjelper det å småspise. Hva, varierer fra dag til dag. Slitsomt

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drikker et glass cola for å stagge kvalmen.
Eller spiser appelsiner om jeg klarer.
Kaldt vann ellers ingenting som hjalp for meg :/

Noisy eple, oboy melk og brøskive med majones og hvitost. Er helt motsatt av omgangen, der er det salt som teller :/

Senke tempo HELT! Legge seg litt før så du får hvilt litt ekstra, spise lite og ofte.
Tvitvi;)

Det var ingefærtabletter de anbefalte meg på apoteket. Men har bare tatt halv dose de to gangene jeg har tatt det da. Synst tablettene var så store at eg får jo brekninger av å svelge di..

Mat i små mengder. Startkjeks er fin måltidsåpner for meg, og vann i store mengder.

1. Mann skal bli storebror

Prøver et seaband på hver hånd da jeg måtte rådføre meg med lege for å kjøpe ingefær, hvilket merke bruker dere? :)

Riskaker! Og litt Pepsi Max eller cola. Hjelper også å gå ut i frisk luft og puste dypt synes jeg.

sendt fra mobilen via BV-appen

Ej va inne på bv å fann ei side om nyttige cocktail til gravide. Der va melon å mynte i vatne eine alternativ, og d va kjempe godt

mor til to gull, 05 og 12

Back
Topp