Tips mot kvalme?

Ingefærkapsler, tørre salte kjeks, tørre knekkebrød, nøtter, drikk mye vann, spis ofte men lite, frukt :)
 
Har ikke funnet noe riktig enda som hjelper, men følger med her! :)
 
Får halsbrann av varme drikker, og blir enda mer kvalm av vann. Frukt er for søtt, og har nøtteallergi.
 
Flattbrød har blitt min redning for å holde kvalmen i sjakk;) det er tørt og smaker nesten ingenting, noe som er bra for at jeg ikke skal bli mer kvalm. Til nå har det virket som jeg har blitt kvalm dersom jeg ikke har spist en gang i timen. Fra i dag derimot har jeg ikke klart å få i meg noe særlig med mat i det hele tatt, allikevel har kvalmen roet seg utover dagen helt til jeg spiste litt og ble verre igjen.. Ikke lett å forstå seg på hva kroppen faktisk ønsker!
 
her har jeg ikke fått i meg så mye, prøvd med salt potetgull.. eneste som har funket tidligere og ser ut til å fungere akkurat nå!

men varierer stort fra time til time enda..

skal til legen for å høre litt i morgen..
 
Det eneste som hjelper for meg er ingefærøl. Men det man kjøper i butikken er jo sukkerbombe til 1000.
Så jeg tenkte å forsøke meg på hjemmelaget utgave, da vet jeg i alle fall akkurat hva jeg putter i meg.

Håper du finner noe som fungerer for deg! :)
 
salte kjeks, knekkebrød, riskaker, ingefærkapsler, akupunktur, gulrot.. kommer litt ann på hvor langt kvalmen har kommet også... :/
 
Salt lakris, pepperkaker... har kjøpt ingefær te på sundkost ... :) så har jeg begynt mrd tilskudd på jern... hjalp litt følte jeg...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp