Tips mot kvalme?

Dirtsa

Forelsket i forumet
Hei dere :) nå trenger jeg litt hjelp..

Kvalmen har meldt seg for fult (noe jeg egentlig er veldig glad for) men, problemet er at jeg kaster opp.. Og ikke så lite heller.

Nå er jeg på jobb, og toalettet er i fellesarealet der det er heldig lytt. Så kaster jeg opp der, vet alle hva som foregår..

Vil ikke sykemelde meg, for jeg har "bare" jobbet her i 7mnd og samvittigheten min sier at jeg må prøve å holde meg her på jobb..

Så damer: hva hjelper deg mot kvalme/oppkast? :)

Tusen takk for svar! :)

Pringels (salt potetgull) å vann!
Hjalp veldig sist ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Postafen tabletter ;-) Jeg fikk dem anbefalt fra min lege! Det eneste minuset for min del er at det er rød trekant på de, og man kan dermed ikke kjøre bil innen for de timene. Jeg kjører til og fra jobb, og også litt i jobben, så det blir vanskelig for meg å ta dem når jeg jobber, men helger og ellers har det hvertfall funket supert ;-)

Selges reseptfritt på apoteket!

jeg har vært å kjøpt sea-band armbånd i dag :-) Har ikke vært noe særlig kvalm siden jeg tok de på, men får se om de hjelper i morgen tidlig :-) krysser fingrene for at de skal ta det værste iallefall !

Har ingen gode tips utenom Lollipop (er blitt nevnt her før) Og sånne gullfisk chips fra maarud. Har prøvd både seaband og afipran (virket ikke i det hele tatt). God bedring:-)

Lovehearts!!!

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!

Afipran! Får det forskrevet av lege, null varselkrekant på de, funker som bare det :)

Tusen takk for alle tips og svar!! :)
Har drukket farris/eplejuice og spist potetgullskruer i hele dag..
Har "bare" spydd 4 ganger i dag! :) holder det seg slik er det helt ok :)

Back
Topp