Tips mot kvalme?

*Josefine

Forelsket i forumet
Om natten er formen fin - bortsett fra 2-3 toalettbesøk..
Men når morningen kommer og jeg står opp er det akkurat som å trykke på en bryter og kvalmen slår imot meg!
Prøver å småspise litt kjeks før jeg står opp, men det hjelper ikke lengre.
Er små kvalm resten av dagen. Værst hvis det er en stund siden jeg har spist.

Men det må vel være et godt tegn på at spiren har det bra i magen?

Flere som har det slik? Noen tips?

Du kan prøve ingefærtabletter og ingefær te. Kjøpes på helsekost. Ellers er det og seaband som skal trykke på et punkt som hjelper mot kvalme.

Jeg har kjøpt meg Sea-band, og syns det har hjulpet en god del på kvalmen.

Hvis du er sikkelig uheldig sånn som meg så funket ingenting. Verken sea band osvosv.. Så jeg dro til legen og fikk kvalmestillende tabletter som ikke var skadelige. Tok morgen og kveld. Formen ble MYE bedre.. kunne ikke overlevd uten de :-D

Jeg har kjøpt meg sea-band og syns det har hjulpet litt men ikke så mye som jeg hadde håpet på :/ Tenkte å kjøpe ingefær tabletter idag eller høre om andre råd på helsekosten.. Håper virkelig det gir seg snart! God bedring :)

Ingefær funket ikke på meg :/ eneste som hjelper er reisesyke piller.. Så tar det om det er "krise" om jeg skal eks på jobb og kvalmen er ekstrem. Tatt det to ganger bare, legen sa det var greit :) ellers så spiser jeg ofte, og drikker masse, også på natta drikker jeg masse vann :) er nok ikke så lenge til kvalmen går over ;)

Akupunktur...

Akupunktur anbefales! Det gjør dagene mine bedre! :)

Reisesyketabletter hjalp meg ! God bedring! Føler med deg...Uff..... Helt grusomt når det står på!

Jeg prøver å småspise hele tiden, også har jeg fått reisesyketabletter av legen. Så tror jeg må ty til de snart.

Legen min anbefalte og ikke ta tabletter om du har mistet før så jeg tørr ikke det. da går jeg heller kvalm og spyr isteden for og kansje Miste igjen. for det er ingenting som hjelper mot kvalmen for meg heller desverre

Back
Topp