Det gikk ikke som jeg hadde håpet på[:(] Begynte å stortute når ingenting skjedde og jeg ikke fikk vite noenting,hormoner hurra,hehe[8D]
Var en turnuslege som tok meg imot,fastlegen min har ferie,hun ante ikke noe om hvordan ting foregikk når man kom inn og sa man var med barn. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med en privat klinikk for å få vite hvor langt jeg var på vei,dem kunne ikke gi meg henvisning til sykehus så tidlig i prosessen.Hvertfall ikke så lenge det ikke var en medisinsk grunn til det. Så nå sitter jeg å venter til poliklinikkene skal bli ferdig med pausen sin,og sjekke litt rundt hvor jeg kan få tidligst undersøkelse...
Hadde også håpet på en sykemelding på en uke eller noe,for å få hvilt meg og sovet ut og slippe unna stresset som jobben i barnehagen påfører meg om dagen,men der var hun heeeelt tett og viste ingen forståelse i det hele tatt.Hun sa bare at det går over etter hvert. Jada,fullstendig klar over det,men jeg er SLITEN NÅ!!! Så da får jeg bare sykemelde meg selv,hehe[8D]
En liten klagesang fra meg,TJOHEI[:D]