Tips mot kvalme , verdt å prøve :)

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Verdt å prøve gin gins chewy ginger candy , original . Kjøpes på helse kost butikken .

Har selve hypermesis og sliter med alt som kommer i nærheten av munnen min. Men den her , roa noe ned.
Så verdt å prøve om du sliter med kvalme :)

Jeg måtte krype til korset å be legen om medisiner i går, og fikk Postafen.
Det jeg ikke viste er at den er reseptfri på apoteket, så jeg kan bare kjøpe fler uten resept om jeg ønsker.

Den tar ikke bort kvalmen, men tar brodden av de verste toppene. Jeg kastet ikke opp i går, for første gang på veldig evigheter

Jeg måtte krype til korset å be legen om medisiner i går, og fikk Postafen.
Det jeg ikke viste er at den er reseptfri på apoteket, så jeg kan bare kjøpe fler uten resept om jeg ønsker.

Den tar ikke bort kvalmen, men tar brodden av de verste toppene. Jeg kastet ikke opp i går, for første gang på veldig evigheter

Fordelen med å få det på resept fra legen er at du får flere tabletter til billigere penge ;)

Fordelen med å få det på resept fra legen er at du får flere tabletter til billigere penge ;)
Det gjorde ikke jeg. Jeg fikk den på resept, og spurte farmasøyten om det var prisforskjell. Han sa nei, og at jeg likegodt kunne kjøpe uten resept neste gang

Back
Topp