Tips mot kløe/allergi"anfall"???

x1xTrista

Elsker forumet
Er det noen som har noe tips mot kløe? Mest sannsynlig pga allergi.

JEg klør, og hovner opp. DEt slår seg ut hvite "hevelser" på de områdene jeg klør. Og nå har jeg en hånd der den ene fingern har hovnet til dobbel størrelse på få minutter, pga jeg begynte å klø mellom fingrene.

JEg er i ferd med å bli gal. Har holdt på siden onsdag.

Har tatt allergitabletter som heter Polaramin, og smurt med Eurax. Har også kjøpt en spray fra Adrema som kjøler og lindrer noe.

Dersom noen kan komme med noen tips er jeg evig takknemlig.

Jeg kjøler ned områdene med kald og våt klut lindrer en god del og gir seg etter en stund
lykke til

jepp, kjøp deg aloe vera juice og ta en dose hver bidige dag. Helst 2 flasker bør du drikke for å få renset kroppen helt for slaggstoffer. Det reduserer allergi som oppstår.
Og drikk masse vann.

Hva med hydrokortison salve? Eller en mildere form for salve, men med litt hydrokortison? Mildison, eller hva det heter?

I tillegg finnes det kløedempende salver å få kjøpt både på apotek og helsekoster.

Men aloevera juicen funker veldig godt over lengre tid, og du slipper kanskje å få det tilbake på leeeenge etter du er ferdig med å drikke den. Helt sant!

Slik hadde jeg på hendene..Var helt grusom..Fikk sanne små blememr overalt og hendene hovnet opp..Aner ikke hva det kom av,men etter jeg brukte hansker hver gang jeg var ani vann for og vaske el lignene,så har det blitt bedre..

Back
Topp