Tips mot hovne bein?!

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Greier snart ikke gå, sprenger så fælt.. I dag, sånn helt plutselig bare este dem ut enda mer enn mer! :o
Sorry for ekkelt bilde ImageUploadedByBV Forum1372022754.889728.jpg

Termin 7.juli

Oii.. det var ikke bare litt.. har ingen råd å komme med, håper noen andre kan hjelpe deg..

termin 21.07.2013

Uff.. Mine ser nesten slik ut også. :( har ikke noen andre tips enn å drikke mye vann og ligg med bena høyt.

Termin 16 Juli

Sniker fra april ;) få i deg lite salt, mye vann og ha bena høyt :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Sånn er beina mine også. Har måtte kjøpe nye sko. Bruker vanligvis str 37 og måtte kjøpe 40 bare for å få de på.
Jeg har kjøpt støttestrømer på apoteket. Det er vondt å ha de på og trenger hjelp av mannen til å ta de på. Jeg bruker dem bare på dagen om jeg skal drive med masse og stå eller gå/kjøre endel. Det er også litt lindrende og ta fotbad i litt lunkent(retning kaldt) vann og få fotmassasje hver kveld. Og når du ligger i sofaen er det ikke dumt å ta et par puter under beina slik at de kommer høyre opp. Jeg har hatt slike bein siden tidlig i mai og de har ikke blitt bedre av disse tingene, men det føles bedre der og da om du skjønner. Om mannen ikke er hjemme har jeg vridd opp en kald klut som jeg legger oppå. Masse lykke til :-)

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Og stemmer det som de andre sier her også. Drikk masse vann nå på slutten. Legen lurte på hvor mye jeg drakk og da jeg sa at på gode dager får jeg i meg 1,5 liter fikk jeg beskjed om og doble det. Selv om det er vondt å gå, er det fortsatt lurt for at blidsirkulasjinen ikke skal stoppe opp. :p

Støttestrømper! Det er det eneste som lindrer litt for min del. Og som de sier her, ha beina høyt så ofte du kan.

Skikkelig plagsomt det der altså... Føler med deg :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Uff stakkar, føler med deg! Jeg har de siste dagene fått litt ekstra vann i føttene selv og det er vondt å gå, men jeg er ikke så flaget som deg ser jeg, så føler virkelig med deg!!! Håper tipsene som jentene har kommet med hjelper deg. Jeg skal prøve noen av de selv :)

Termin 30 juli

Oi! Jeg er også litt plaget, men ikke på langt nær som seg. Eneste som lindrer for meg er romslige stygge Crocs og sitte med bena høyt.

Da skal jeg prøve tipsene deres og se om noen av dem hjelper! Tusen takk for tips :)
Ingen av mine sko passer her, eneste jeg får på meg er havaianas flip flops, så får greie meg med dem til termin.. Fint det er sommer, hehe ;)

Termin 7.juli

Da skal jeg prøve tipsene deres og se om noen av dem hjelper! Tusen takk for tips :)
Ingen av mine sko passer her, eneste jeg får på meg er havaianas flip flops, så får greie meg med dem til termin.. Fint det er sommer, hehe ;)

Termin 7.juli
Jeg har fått skille av sola etter havaianasene mine, så du kan tenke deg hvor mye jeg har hatt de på. Det som er ille er jo at de har faktisk blitt stramme de også!

Back
Topp