Tips mot hoste?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Lille frøken på 19 mnd hoster så fryktelig mye, hu er full av snørr og forkjølet om dagen men alikevel god almenntilstand og ingen feber så hun har vært i barnehagen som vanlig, men på natta hoster hu så fælt, hun vil ikke drikke vann og er tydelig trøtt og ønsker naturlig nok å sove stakkar. Noen tips?

Prøvd å heve hodeenden på senga?

Ellers har jeg lest de som skjærer en løk i båter og setter på rommet. Hjelper mot hosten, ikke prøvd selv [emoji5]

Jeg har også hørt det med løken, ikke prøvd selv, men skulle tro det var verdt forsøket.

Prøvd å heve hodeenden på senga?

Ellers har jeg lest de som skjærer en løk i båter og setter på rommet. Hjelper mot hosten, ikke prøvd selv [emoji5]

Da er den hevet med noen bøker, takk for tips[emoji5] men løk? Skal det funke? Må jonnesten prøve[emoji5][emoji23]

Bruker en halv liter med vann i en boller. Har i 10 dråper konsentrert lavendel olje. Og lar bollen stå på rommet.

Helt utrolig nok hjelper det:) bruker det på begge mine unger. Merker endring etter 30 min

Da er den hevet med noen bøker, takk for tips[emoji5] men løk? Skal det funke? Må jonnesten prøve[emoji5][emoji23]

Lest de som har prøvd og det har fungert men ja er så rart en nesten bare må prøve [emoji3]

Håper bøkene gjør susen [emoji5]

Bruker en halv liter med vann i en boller. Har i 10 dråper konsentrert lavendel olje. Og lar bollen stå på rommet.

Helt utrolig nok hjelper det:) bruker det på begge mine unger. Merker endring etter 30 min

Hadde jeg bare hatt lavendelolje liggende[emoji51]

Kjølig rom, hevet hodeende, rå løk skjært i båter ved sengen/under sengen.
Det jeg fikk da jeg var liten var tigerbalsam smurt under beina og på brystet. Det hjalp iallefall på tørrhosten og tett nese.

Back
Topp