Tips mot hodepine

PåAnIgjen <3

koser meg med BV
Sommerfuglene <3
Mottas med stor takk. Hver gang jeg stresser litt eller har mye å gjøre/gjør mye av egen fri vilje. Så får jeg straff med 1-2 dager med kjempe vondt i hodet etterpå. Jeg fungerer da ikke i det hele tatt og må bare legge meg i et mørkt rom og såve til det går over. Slitsomt når ingenting hjelper. Flere som har det sånn? Hva kan man gjøre for å slippe dette men samtidig kunne gjøre ting uten å måtte ligge med hodepine etterpå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det skal visst hjelpe å gni en halv lime mot panna?!? Har ikke rukket å prøve

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Det er en stift (aner ikke hva det er i den) men det lukter veldig mint-aktig og iser når du får den i pannen/tinningen. Utrolig nok fungerer den kjempe fint for meg :) folk som sliter med migrene pleier å bruke den! :-)
Åja, litt som tigerbalsam? Den skal jeg prøve :) takk :) håper det funker :)

Drikker du nok vann ila. Dagen?:) jeg er også mye plaget med hodepine etter slitsomme og stressende dager, men jeg tror det har sammenheng med at jeg ikke rekker eller husker å drikke nok vann di dagene:)

Sent from my iPad using BV Forum

Drikker du nok vann ila. Dagen?:) jeg er også mye plaget med hodepine etter slitsomme og stressende dager, men jeg tror det har sammenheng med at jeg ikke rekker eller husker å drikke nok vann di dagene:)

Ja, det er det ikke mangel på vertfall. :) Jeg går ingen plass uten vannflaska. Må også drikke vann hele tiden pga.lavt blodtrykk. Så tror ikke problemet ligger der :)

Ja, det er det ikke mangel på vertfall. :) Jeg går ingen plass uten vannflaska. Må også drikke vann hele tiden pga.lavt blodtrykk. Så tror ikke problemet ligger der :)
Nei okei!:) men det er i allefall bra at du får nok vann:)

Utrolig vanskelig å få i seg nok vann for tiden. Jeg merker veldig godt at jeg er dehydrert om morgenen sammenlignet med hvordan det var pre-svangerskap. (Man ser det på fargen på urinen).

Utrolig vanskelig å få i seg nok vann for tiden. Jeg merker veldig godt at jeg er dehydrert om morgenen sammenlignet med hvordan det var pre-svangerskap. (Man ser det på fargen på urinen).
Jeg må ha vannflaske på nattbordet. Heldt bare med isbiter som er smelta til kaldt vann på morningen:)

Drikk nok vann/væske, frisk luft og spise vanlig mat. Har vært plaget i jula pga feil mat, lite frisk luft og veldig varme rom (vedfyring). Blir lei vann, men sukkerfri saft innemellom gjør det mye bedre!

Jeg er også plaget med hodepine...til og med når jeg våkner om morgenen. Noen ganger hjelper det å ta noe med koffein, men prøver og unngå å ta for mye. Prøver også å unngå paraset...selv om jordmor har sagt at det er i orden å ta noe mot hodepine, bare jeg holder meg unna ibux. Har ikke vært plaget med hodepine under noen av svangerskapene med de andre barna....

Jeg har vert mye plaget dette svangerskapet. :/ Jeg hadde ingen hodepine sist svangerskap. Så jeg var ikke forberedt på dette :p
Takk for gode råd, men jeg gjør egentlig alt det dere sier :/
Gikk til innkjøp av den migrenestiften i dag. Så får vi se om den hjelper neste gang hodepinen angriper. :)

Back
Topp