Tips mot halsbrannen :D

Sep2018

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septemberhjertene 2018
Tenkte bare jeg skulle lufte noe som har fungert veldig bra for meg mtp halsbrann, Biola! Drikker et-to glass Biola i løpet av dagen og har nesten ikke vært plaget med halsbrann. Fra et halvt brett med novaluzid(?) om dagen til ingen de siste dagene! :D spiste til og med kebab i går, etterfulgt av litt sjokolade som har brukt å vært halsbrannens beste venn, og ingen halsbrann :D

Jeg pleier å drikke Q sjokolademelk siden jeg ikke liker vanlig melk. Det hjelper meg

Novaluzid er verkeleg redninga her dette svangerskapet. Fra omtrent 2-4 timar søvn på denne tida sist til 4-6 timar nå[emoji1303] Blir bare verre av melk/Biola..

Love hearts er det som har fungert best så langt for meg, også et glass melk døyver det verste der og da[emoji106]
Er ingen mat eller drikke som trigger halsbrannen her, kun baby som legger seg så langt opp og ut som mulig i perioder og gjør alt max ubehagelig[emoji85]

Takk for tips!
Jeg har prøvd alt av det du finner på apoteket, og har funnet ut at Link tyggis er det eneste som fungerer for meg :D

Pepsi Max er forresten døden når det kommer til halsbrann! Kjøpte en flaske i Sverige her om dagen, og jeg har aldri hatt så fæl halsbrann.

Pepsi Max er forresten døden når det kommer til halsbrann! Kjøpte en flaske i Sverige her om dagen, og jeg har aldri hatt så fæl halsbrann.
Føler brus generelt trigger det her [emoji21] Drikker ikke Pepsi Max da, godt mulig det er enda verre enn annen brus...

Back
Topp