Tips mot halsbrann?

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Har den siste tiden slitt med halsbrann og de 2 siste dagene har det vært ille[emoji22] Er det flere som sliter med dette og evt tips mot å forebygge dette?

Flytende gaviscon fra apoteket. Smaker dritt men funker veldig bra. Eneste som fungerte ordentlig for meg i de to andre svangerskapene. :happy: Har ikke vært så plaget enda i dette svangerskapet..Men kommer nok.. :p

Aahh takk for tips[emoji119] Da blir det lovehearts ikveld og innkjøp av gavison imorra[emoji3]

Jeg er også plaget me halsbrann. Jeg har brukt lovehearts og mandler. Mandlene må tygges sakte. [emoji4]

Flytende gaviscon fra apoteket. Smaker dritt men funker veldig bra. Eneste som fungerte ordentlig for meg i de to andre svangerskapene. :happy: Har ikke vært så plaget enda i dette svangerskapet..Men kommer nok.. :p

Enig! Den store flaska med flytende Gaviscon gikk ned på i litervis her og.
Melk hjalp til dels, eller ikke mot halsbrann, men det var det eneste jeg kunne drikke etter hvert uten å få halsbrann.

Jeg ble ikke ordentlig plaget før i tredje trimester. Da kunne jeg ikke sove om natta nesten og måtte sitteligge.

Grusomt for de som får halsbrann allerede nå.....føler med dere!

Melk hjelper også :)

Linktyggis fra apoteket, lovehearts, is. :-)

Reduflux porsjonsposer, kjøpt på apotek. Det var det eneste som funka på meg sist svangerskap :-) Foreløpig ikke et problem hos meg, men forventer at det kommer med babymagen :-/ :-D

Taklet ikke gaviscon jeg.. så her ble titralac redningen

Back
Topp