Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rådet er: vent til det går overMorellskatten skrev:
Det skjer med alle, her i huset er det hår OVERALT! Hår i bleien, hår på smokken, hår i maten, hår på alle klærne, hår på alle lekene, hår i alle møblene, hår i hele sengen - skulle tro jeg nærmest var skallet - men det er litt igjen enda...
Tror nok jeg kommer til å klippe meg litt, for det blir MYE verre når håret er så langt!
pingvinenA skrev:
Det skjer med alle, her i huset er det hår OVERALT! Hår i bleien, hår på smokken, hår i maten, hår på alle klærne, hår på alle lekene, hår i alle møblene, hår i hele sengen - skulle tro jeg nærmest var skallet - men det er litt igjen enda...
Tror nok jeg kommer til å klippe meg litt, for det blir MYE verre når håret er så langt!
Haha, kjenner meg så igjen !! Egentlig ikke noe "haha", men kunne ikke la vær. Du beskreiv det akkurat sånn som jeg også har det. OVERALT!! Tulla mi er også full av håret mitt.. Jeg fant til og med håret mitt i bleia hennes, i bæsjen hennes.. Skjønner ikke at det går ann.
Morellskatten skrev:
pingvinenA skrev:
Haha, kjenner meg så igjen !! Egentlig ikke noe "haha", men kunne ikke la vær. Du beskreiv det akkurat sånn som jeg også har det. OVERALT!! Tulla mi er også full av håret mitt.. Jeg fant til og med håret mitt i bleia hennes, i bæsjen hennes.. Skjønner ikke at det går ann.
Jeg er jo tilogmed så "heldig" at det bare er et år siden sist, så jeg har nå ti cm lange hårtuster rundt på hele hodet, som er det som har vokst ut igjen etter sist røyting... Og så begynner jeg å få flotte viker igjen. Såeh... Jeg ser skikkelig lekker ut...
Jeg er nødt til å børste håret før jeg dusjer. Ellers tetter jeg dusjen med hår, og blir stående med vann til anklene... Flaks at mannen fremdeles liker megMorellskatten skrev:
Jeg har flaskebarn, å guuuuud som jeg røyter :-) OVERALT finner jeg hår, blir gaaaaaaal! Å min mann blir gal, hehe ;-Pmissme86 skrev:
bebi3 skrev:
Jeg har flaskebarn, å guuuuud som jeg røyter :-) OVERALT finner jeg hår, blir gaaaaaaal! Å min mann blir gal, hehe ;-Pmissme86 skrev:
Hehe, kjenner meg igjen. Men jeg har lurt veldig på hvorfor det plutselig startet etter 3-4 mnd, trodde det var under graviditeten vi mistet hår, ikke så lenge etter ;) Men godt å se at det er helt normalt :D