Tips mot fett hår?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Merker veldig på håret at det blir mye fortere fett enn det pleier å bli... Noen som har tips?

Skulle jeg også gjerne hatt et tips for [:D]

hmm det eneste jeg kan komme på er at man ikke skal vaske håret så ofte.. for jo oftere man vasker det desto fortere blir det fett... (selv om det er nasty å gå med fett hår)
og en ting man skal unngå er å massere hodebunn når man har i sjampo... for det stimulerer talg kjertlene i hodebunn...

kjøp spray mot fett hår. funker å da slipper du å dusje så ofte... blir nesten som en kur

Beste eg kan anbefale er å kjøpe en shampo mot fett hår. Og kan du unngå å bruke balsam så gjør det.  Balsam er med på å gjøre håret fort fett. Og hvis du er som meg som MÅ bruke balsam for å få et brukbart hår (hehe) så for all del ikke ha balsam helt ned i hodebunnen ;)[:)]

Du trenger ikke unngå å bruke balsam, bare ikke bruk den inne mot hodebunnen[:)] Håret er som huden, hvis det blir for tørt, vil talgkjertlene produsere enda mer "fett" for å smøre det.[;)]

ORIGINAL: Aia88

hmm det eneste jeg kan komme på er at man ikke skal vaske håret så ofte.. for jo oftere man vasker det desto fortere blir det fett... (selv om det er nasty å gå med fett hår)
og en ting man skal unngå er å massere hodebunn når man har i sjampo... for det stimulerer talg kjertlene i hodebunn...

Signerer denne... Bruk sjambo mot fet hodebunn og masser dette!!

Back
Topp