Tips mot øreverk?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Går snart fra vettet, noen som har effektive tips for å lindre øreverk? Funker litt med Paracet, men det er når virkningen går ut og jeg må vente på å kunne ta neste dose

Nesespray!
Tyggis eller seige karameller.

Varme matolje og ha på en bomullsdott som man legger foran øregangen, altså ikke inni...bare foran åpningen :)

Det er hva vi har fått fra ønh til vårt ørebarn.

Varmt vann i en varmeflaske eller annen flaske med kort. Legg på mykt håndkle rundt og bruk som pute. Ligg på siden med flasken mot området ved øret (beste synes jeg er 0,5dl flaske og lite håndkle)

God bedring :)

Tran! Drypp litt tran i det øret du har vondt i, og legg en bomullsbit over. Lukter ikke godt, men det lindrer veldig og kan hjelpe på! Funker på meg værtfall :-)

Nesespray, så prøver du å holde for nesa og blåse ut litt forsiktig, så du får spredt nesesprayen litt inn i øreganger og bihuler.

Stakkars deg! Det er jo såå vondt :-/
Masse god bedring :-)
Off, det er vondt! Var veldig plaget da jeg var lita. Varme kleder foran øret hjelper. Varmeflaske med håndkle rundt osv.
Ønsker deg god bedring!
Tusen takk, får prøve litt forskjellig, det går jo somregel like fort over som det kommer, er bare så grusomt når det står på

Back
Topp