Tips i some

Tusenfryd4

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Jeg vil bare tipse dere om Fertilitetscoachen_ på Instagram. Hun deler mange gode betraktninger og tanker om den prosessen vi her inne står i :Heartred
Jeg har ingen som helst tilknytning til henne (er selv i oppfølging hos annen klinikk), men gjennom kanalen hennes har jeg fått sortert litt tanker.
Håper det er lov med et sånt tips, hvis ikke sletter jeg selvsagt :rolleyes:
 
Jeg vil bare tipse dere om Fertilitetscoachen_ på Instagram. Hun deler mange gode betraktninger og tanker om den prosessen vi her inne står i :Heartred
Jeg har ingen som helst tilknytning til henne (er selv i oppfølging hos annen klinikk), men gjennom kanalen hennes har jeg fått sortert litt tanker.
Håper det er lov med et sånt tips, hvis ikke sletter jeg selvsagt :rolleyes:
Jeg henger meg på denne. Den har hjulpet meg mye. Ved å lese den skjønte jeg at alle mine tanker var helt normale.
 
Jeg vil bare tipse dere om Fertilitetscoachen_ på Instagram. Hun deler mange gode betraktninger og tanker om den prosessen vi her inne står i :Heartred
Jeg har ingen som helst tilknytning til henne (er selv i oppfølging hos annen klinikk), men gjennom kanalen hennes har jeg fått sortert litt tanker.
Håper det er lov med et sånt tips, hvis ikke sletter jeg selvsagt :rolleyes:
Veldig enig med deg, har også fulgt onskebarnreisen som deler mye nyttig informasjon om deres reise mor ønskebarnet❤️
 
Back
Topp