tips fra Nate

tretroll

Forumet er livet
VIP
Hei alle andre januarbebiser! Jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre med denne munn-tann-kløen min! Mamma kjøpte en sånn tygge-mine (sånn ball med "pigger") og den klarer jeg holde inni munnen min og tygge på i eeeeeeeeeevigheter helt selv, og det er så godt for tennene mine! Den er både lett å holde og å tygge på og så er den kjempegod! Så viss DU sliter med munn-tann-kløe, be mamma gå på lekebutikken og kjøpe en sånn til deg (eller kikke i lekene om du har en fra før av). dessuten vil jeg si aiuhgøewijlntsmrejgb  r rhglierak jsrrthr jg ru[:D][:D][:D]

klem fra Nate

hihi... så kjekt at han kommer me tips til alle oss som sliter. vet vi har en sånn ball noen sted,ska se å finne den frem [:D][;)]

He he, vi har og en slik som brukes flittig!! (hvis det er en slik orange eller gul ball med pigger på ??!!) I allefall funker det kjempebra!! Aiøåååååååååååå aiiiiiiiiii gøøøøøøøø (vesla er helt enig)

bkø-klhityyhtgfjmk ,ml'\+å0i9yukliliojljk.,.,

Thea sier takk for tipset, skals ende mamma i butikkenl

mmmmmmmm, mmmmmmmmmmm ,mmmmmmmmm fra Leon Kristoffer. Den har hjulpet oss masse i dag!

ORIGINAL: BabyPrawn

olwjf n          øwfn                 djjjjgfret.............
Oversatt: Jeg skal sende mamma på butikken idag! Klem fra Isabelle. PS; Du er søt.

*rødme, rødme* vil du være kjæresten min???

Jenta83: mamma sier hun ikke har tid til å ta bilde akkurat nå, men skal se hva hun rekker i morra.

Jenny27: jepp er en sånn!!!! Har sett i andre farger også, men er ikke helt like i formen...de gule og oransje er gull!!!!

"prrrrrrrrr" (å salivet sprutar)

lucas tackar för tipset, gott å få råd från någon med lite mer livserfaring säger han..

"prrrrrrrrr" ( å ändå lite mer saliv=) )

Back
Topp