Tips.. Fra mørk til blond

fruktbar

Elsker forumet
Ja, kom med tips.. Jeg vil bli blond igjen.. Håret mitt er farget mørkt, so what to do????

Orker ikke dette mørke dystre håret lenger [8D]

Da går du til frisøren! [:D]

Det beste for håret er jo å se det som en litt langsiktig greie, ta flere omganger med lyse striper og en kald minicolor over hver gang. Etter 2-3 ganger vil du være nesten helt blond. OG ikke minst bruke gode produkter og kurer underveis.

Ikke gjør det selv! Hver gang jeg har tenkt å bli blond igjen etter å ha vært mørk så prøver jeg selv og det blir aldri bra og det ender opp med en tur til frisøren uansett [8D]

ORIGINAL: Labambie

Det beste for håret er jo å se det som en litt langsiktig greie, ta flere omganger med lyse striper og en kald minicolor over hver gang. Etter 2-3 ganger vil du være nesten helt blond. OG ikke minst bruke gode produkter og kurer underveis.

Jammen jeg har jo ikke penger til alt det [&o] Burde kanskje få frem det i HI.. hehe... Men ja.. Det er vel eneste muligheten.. ??

Stripe stripe stripe og atter stripe. Må nesten bare få ta tid. [:)]
Men kommer jo litt an på hvor mørkt du har nå da?

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: Labambie

Jammen jeg har jo ikke penger til alt det [&o] Burde kanskje få frem det i HI.. hehe... Men ja.. Det er vel eneste muligheten.. ??

Det er den muligheten du har for å få det pent ja... Man KAN selvsagt prøve seg hjemme, men sjansen for å få gulrothår, skjolder og svære dotter som faller av er relativt stor.

Som noen over meg sa, avfarging først og bleking etterpå er jo helt mord for håret... [&:] Iallefall om man skal gjøre det med hjemmepreparater. Hadde aldri i verden gjort den prosessen i salong en gang!

Du kaan prøve hettestriping selv (fra swarskof) og i flere omganger, men på eget ansvar [;)]

Takk for mange tips.. Får se hva det blir til..
Var egentlig blond, men farget det svart.. Nå har jeg sånn ca 8 cm med kommunegrå ettervekst og 20 cm med brungrårar farge.. Med andre ord.. Ikke mye fresht og vakkert ;)
Ikke bare er jeg blitt gammel, men jeg ser ut som et vrak også [8D]

jeg hadde veldig mørk med rødskjær i, og nå er jeg ganske blond. Tok avfarging først i håret, og så deretter farget jeg håret med askeblond farge. Ble faktisk veldig fint. Aske i fargen hindrer at det blir gult/orange.

For meg er det ikke et alternativ å gå til frisøren og betale ut en haug med penger. Betalte vel 200kr for de 2 pakkene jeg brukte.

Og husk å kur håret ofte etter du har farget håret[:D]

jeg har tenkt mange ganger nå at det må jo være like dyrt å gjøre det selv som å gå til frisøren?

Særlig viss man blir oransje og må stripe og bleke det i hytt og gevær! En slik pakke koster jo 15r0-200 kr så skal ikkje så mye til før det blir like dyrt som frisøren.. og der får man det i det minste skikkelig!

Prøv å finn ut om det er en firsørsalong i nærheten som har lærlinger[:)]
Var akkurat å stripet, farget og klipte meg for 280kr, døds fornøyd[:)]

Back
Topp