Ville bare dele et tips jeg fikk fra fysioterapeut her om dagen. Har jo ganske plagsom bekkenløsning og det er vanskelig med god liggestilling på natta. Hun foreslo å brette ei vanlig dyne to ganger og pakke det inni et dynetrekk til baby, estr 80x100, og legge den mellom føttene om natta. Blir som å ha ei diger og myk pute, og den støtter bekkenet godt siden den er stor nok til å ligge bpde mellom lår, knær og ankler. Ble en helt ny verden for min del. Mange av dere har sikkert fått sammen tips, eller har spesialputer, men det er verdt å prøve for dere som tror det kan funke.
Fysioterapeuten rådet også til å gå med sko inne for å få mykere demping når en går, og å bruke staver når jeg går tur for å avlaste.
Dere som er til fysioterapi har sikkert fått samme el lignende tips? Har vært kjekt å dele tips og erfaring som kan lindre bekkenløsningsplagene vi alle har.
Noen andre som har tips?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Fysioterapeuten rådet også til å gå med sko inne for å få mykere demping når en går, og å bruke staver når jeg går tur for å avlaste.
Dere som er til fysioterapi har sikkert fått samme el lignende tips? Har vært kjekt å dele tips og erfaring som kan lindre bekkenløsningsplagene vi alle har.
Noen andre som har tips?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app