Tips for bekkenløsning foran

Mini88

Flørter med forumet
Det er så vondt! Har smerter med bekkenløsning både bak og foran! Men det bak har jeg øvelser og går til fysio med! Har noen av dere tips til hva som lindrer smertene foran? Er så vondt å snu seg, stå opp, ja! Startsett alt nå!:hungover:

Har også foran. Visste ikke det var bekkenløsning før min jordmor sa det.
Prøver å tvinge meg å gå på turer hver dag og det har hjulpet litt.

Jeg hviler mye. Hos meg sitter det enten i lysken eller i skambeinet. I lysken masserer naprapaten min det ut. Er det i skambeinet må jeg hvile. Eller ta varme bad.

Er jo pga hormonene, så desverre ikke så mye å gjøre med det bortsett fra hvile/ ta det rolig.

Er jo pga hormonene, så desverre ikke så mye å gjøre med det bortsett fra hvile/ ta det rolig.

Nettopp. Og det å gå små skritt, ikke ha beina i kryss, ikke dra matta eller noe med foten, ikke støvsuge, ha beina samlet når man går ut og inn av bil og lignende

Jeg har også foran, i symfysen og ene lysken. Fikk tips som de andre her, stoppe og hvile når noe gjør vondt. Samla bein inn og ut av bil, reise seg opp kun med beina og ikke støtte med armene. Og å trekke inn magen når du skal snu deg på natta [emoji4] Det hjalp mot vondten foran, mens lysken er vond uansett.

Back
Topp