Firstimemother
Forelsket i forumet
Noen som vil lage en egen mappe for tips om å spise sunt med bilder. Insprasjons tråd* ? Det hadde vært bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har spist brødskive med salami idag #ikkelynsjmeg...
Bedre enn ingenting har vi kommet frem til
Så btw, trenger den inspirasjonen altså...!
Kroppen min protesterer på all tomatisert mat, gryteretter/suppe/bolognesesaus og slikt
Trenger gode kremede retter
Mener du er mappe inne på våre bilder, eller at den skal ligge der sammen med bilder, skjult og dagbøker? For vi kan heller bare feste den til toppen så alle kan finne den lett, eller ha den på bildemappen festetSamme her. Derfor tenkte jeg å ha en slags mappe over der vårebilder ligger. Tror det er bare admin som kan gjøre noe sånt?
Mener du er mappe inne på våre bilder, eller at den skal ligge der sammen med bilder, skjult og dagbøker? For vi kan heller bare feste den til toppen så alle kan finne den lett, eller ha den på bildemappen festet
Ja men det fikser jeg, jeg fester den inni Julidamenes viktigste tråder, så ligger den tilgjengelig med de andre viktigeJaaaa!!! Feste den toppe sånn at den ligger oppe så slipper man å lete. Også kan man bare klikke å dele det man ønsker eller bli inspirert
Skal jeg feste denne, eller skal fu lage en "ordentlig"?Jaaaa!!! Feste den toppe sånn at den ligger oppe så slipper man å lete. Også kan man bare klikke å dele det man ønsker eller bli inspirert
Skal jeg feste denne, eller skal fu lage en "ordentlig"?
Mitt beste tips for å spise sunt er og KJØPE SUNT!
Kommer kanskje veldig ann på hvordan dagsformen er og hva man har lyst på, men siden jeg ble gravid har jeg blitt mye flinkere til å planlegge hva vi skal ha til middag i løpet av uken.
Enkelte dager eier jeg ikke matlyst mens andre dager kunne jeg ha spist en hel ku uten problem...
Har en liten lapp jeg skriver ned på fortløpende om det er noe som dukker opp jeg har lyst på. Har hjulpet meg veldig da enkelte dager er helt grusomme å finne ut hva man skal spise.
Kjøp inn frukt og legg det i kjøleskapet slik at det blir kaldt. Hva er bedre enn en iskald appelsin eller en mango noen timer etter middag?
Kjøp også feks mini gulrøtter, sukkererter. Skyll, legg i vann så legg dem i kjøleskapet.