Tips for å spise sunt

Har spist brødskive med salami idag :smiley-ashamed008 #ikkelynsjmeg...
Bedre enn ingenting har vi kommet frem til
Så btw, trenger den inspirasjonen altså...!

Salat var det eneste jeg holdt nede en stund, så det valget var ganske lett :) hjelper å ha ferdig oppkuttet salat og små tomater, så jeg ikke trenger å tilberede maten noe særlig. Har dessverre ikke bilde.

Kroppen min protesterer på all tomatisert mat, gryteretter/suppe/bolognesesaus og slikt :(

Trenger gode kremede retter :p

Har spist brødskive med salami idag :smiley-ashamed008 #ikkelynsjmeg...
Bedre enn ingenting har vi kommet frem til
Så btw, trenger den inspirasjonen altså...!

Samme her. Derfor tenkte jeg å ha en slags mappe over der vårebilder ligger. Tror det er bare admin som kan gjøre noe sånt?

Samme her. Derfor tenkte jeg å ha en slags mappe over der vårebilder ligger. Tror det er bare admin som kan gjøre noe sånt?
Mener du er mappe inne på våre bilder, eller at den skal ligge der sammen med bilder, skjult og dagbøker? For vi kan heller bare feste den til toppen så alle kan finne den lett, eller ha den på bildemappen festet

Mitt beste tips for å spise sunt er og KJØPE SUNT!:love2

Kommer kanskje veldig ann på hvordan dagsformen er og hva man har lyst på, men siden jeg ble gravid har jeg blitt mye flinkere til å planlegge hva vi skal ha til middag i løpet av uken.
Enkelte dager eier jeg ikke matlyst mens andre dager kunne jeg ha spist en hel ku uten problem...

Har en liten lapp jeg skriver ned på fortløpende om det er noe som dukker opp jeg har lyst på. Har hjulpet meg veldig da enkelte dager er helt grusomme å finne ut hva man skal spise.

Kjøp inn frukt og legg det i kjøleskapet slik at det blir kaldt. Hva er bedre enn en iskald appelsin eller en mango noen timer etter middag?

Kjøp også feks mini gulrøtter, sukkererter. Skyll, legg i vann så legg dem i kjøleskapet.

Mener du er mappe inne på våre bilder, eller at den skal ligge der sammen med bilder, skjult og dagbøker? For vi kan heller bare feste den til toppen så alle kan finne den lett, eller ha den på bildemappen festet

Jaaaa!!! Feste den toppe sånn at den ligger oppe så slipper man å lete. Også kan man bare klikke å dele det man ønsker eller bli inspirert :-)

Jaaaa!!! Feste den toppe sånn at den ligger oppe så slipper man å lete. Også kan man bare klikke å dele det man ønsker eller bli inspirert :)
Ja men det fikser jeg, jeg fester den inni Julidamenes viktigste tråder, så ligger den tilgjengelig med de andre viktige :)

Jaaaa!!! Feste den toppe sånn at den ligger oppe så slipper man å lete. Også kan man bare klikke å dele det man ønsker eller bli inspirert :)
Skal jeg feste denne, eller skal fu lage en "ordentlig"?

Mitt beste tips for å spise sunt er og KJØPE SUNT!:love2

Kommer kanskje veldig ann på hvordan dagsformen er og hva man har lyst på, men siden jeg ble gravid har jeg blitt mye flinkere til å planlegge hva vi skal ha til middag i løpet av uken.
Enkelte dager eier jeg ikke matlyst mens andre dager kunne jeg ha spist en hel ku uten problem...

Har en liten lapp jeg skriver ned på fortløpende om det er noe som dukker opp jeg har lyst på. Har hjulpet meg veldig da enkelte dager er helt grusomme å finne ut hva man skal spise.

Kjøp inn frukt og legg det i kjøleskapet slik at det blir kaldt. Hva er bedre enn en iskald appelsin eller en mango noen timer etter middag?

Kjøp også feks mini gulrøtter, sukkererter. Skyll, legg i vann så legg dem i kjøleskapet.

Henger meg på denne :)
Prøver å ikke ha no usunt i hus og handler en gang i uken.
Passer på å ha masse frukt og bær tilgjengelig :)

Kaste alt av crap mat man har! Godterier og slikt, i søppla med det. Kjøp bedre alternativer.
Frukt og bær med kesam er godt. Evnt grønnsaker som gulrot, agurk, kålrabi med dip er også godt. Jag sunn matpakke kvelden før du drar på jobb. Evnt lag fler, om man trenger små hyppige måltider for å holde kvalmen i sjakk. :)

Back
Topp