Tips for å sette få i gang fødselen! ;)

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Fikk det av en 4-barnsmor som vistnok har god erfaring.
Ja, det er jo denne berømte sexen eller nærmere bestemt spermen.
Ha den inni med hofter og bein oppover så sperm renner ned mot mormunn.
Så ligger du slik samtidig som du masserer brystene i 20 minutter.

Skal være effektivt. Verdt å prøve? ;)

Hehe. ... kan jeg få si jeg synes jeg ser.. hehe... desperasjon til di grader.... men har hørt d samme så er bare å prøve...

venter en prins 6juli

Er ikke det litt vanskelig og ligge med beina opp i været med diger mage (og i mitt tilfelle, bekkenløsning??) Ha, ha! Synes jeg ser drt for mæi! :p:p

♡Termin 15 juli♡

Går fint det :) du må bare snu deg sånn at du spenner beina oppover veggen bak putene.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Går fint det :) du må bare snu deg sånn at du spenner beina oppover veggen bak putene.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)
Det viktigste er vel å ha rumpa høyt, på en pute eller noe- det funka for oss!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Nei vet dere hva, æ harke noe tro på det der mer, har peisa på nå i 2 uker uten noen effekt.. Men jeg gir jo ikke opp, bringebærblad kapsler/sex og akupunktur! Men denne jenta blir vel her til Dovre faller hvis hun kan velge selv....

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Nei vet dere hva, æ harke noe tro på det der mer, har peisa på nå i 2 uker uten noen effekt.. Men jeg gir jo ikke opp, bringebærblad kapsler/sex og akupunktur! Men denne jenta blir vel her til Dovre faller hvis hun kan velge selv....

Du har jo termin 24 juli..?
Tiltakene er jo for å unngå overtid, ikke for å fremskynde termin :-)

Som jeg sa fungerte det for oss på termin- ikke to uker før;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Høres ut som en sånn ting man gjør når man bare er dritt lei alla "rikshospitalets stilling" som vistnok er SUPER stilling for å fremprovosere rier men som i utgangspunktet nok er bra for mannen men ufattelig ubehagelig for dama og som ikke har effekt annet enn at mannen kommer inne i deg... Tror på å hvile jeg og smøre seg med tålmodighet selv om det er ufattelig vanskelig når man egentlig ville føde i går! Få en massasje og slappe av så vil oxytocin nivået øke for det gjør det også ved velvære!

Back
Topp