Tips for å gjøre noe fint for samboer?

Seemless

Glad i forumet
Samboer her jobber rævva av seg i 150% stilling, samtidig som han ögså tar sin del av husarbeid og ofte lager mat når han er hjemme. Han tar seg av mine unger skikkelig og er omtenksom og helt fantastisk overfor meg.

Jeg jobber også over 100% stilling, har kronisk sykdom og derfor mye sliten, orker ikke sminke meg hver dag eller smile 24/7. Har lyst til å finne på noe for samboer for å vise at jeg setter pris på ham. Noen tips?

- Kjøp en overraskelse til ham, med et kort om hvor mye han betyr for deg osv.

- Lag en god middag for én gangs skyld når ungene deres har lagt seg.

- Kjøp en film, med brus og snacks.

- Gi ham et hjemmelaget gavekort som inneholder massasje osv.

- Skaff en barnevakt, og dra på restaurant, bowling, kino eller noe!

Påskeharen skrev:
- Kjøp en overraskelse til ham, med et kort om hvor mye han betyr for deg osv.

- Lag en god middag for én gangs skyld når ungene deres har lagt seg.

- Kjøp en film, med brus og snacks.

- Gi ham et hjemmelaget gavekort som inneholder massasje osv.

- Skaff en barnevakt, og dra på restaurant, bowling, kino eller noe!

Takk for svar. Likte best det siste forslaget om kino eller restaurant, og det første om en liten gave. Lager god og variert mat til middag og kvelds, og ser film nesten hver dag, så det blir ikke så spesielt. Skal prøve å skaffe barnevakt i helga

Hva liker han da? Noe som ikke koster noe, men som er utrolig koselig er å kjøpe en film han liker, legge pledd/dyner på gulvet, tenne masse lys og ha kosekveld med snop og snacks, kanskje litt vin, på stuegulvet etter ungene er lagt. 

Labambie skrev:
Hva liker han da? Noe som ikke koster noe, men som er utrolig koselig er å kjøpe en film han liker, legge pledd/dyner på gulvet, tenne masse lys og ha kosekveld med snop og snacks, kanskje litt vin, på stuegulvet etter ungene er lagt. 

Takker, høres veldig deilig ut. Tenker at det finnes faktisk DVDer i hylla våres som vi enda ikke har sett, men hatt lyst til å se lenge. Så kanskje jeg bruker en av disse, og tenner lys når han kommer hjem fra jobb en kveld denne uka. :) Og masse snop og godt

Blowjob?

Miriel skrev:
Blowjob?

Hahahaha, satt og bladde meg nedover og debatterte om jeg skulle skrive akkurat det samme eller om det ville ødelegge stemningen :P 

Men serr; BJ funker alltid best..!

Back
Topp